Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• suuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Hi,

Sinds een paar dagen is mijn batterij in no time leeg. De boosdoener: Google Maps.
Vervolgens heb ik alles uitgezet wat ik kan uitzetten. Dus geen GPS, geen wifiscan, etc. Opnieuw opgestart en toch zuigt Google Maps mijn batterij leeg.

Als ik 's morgens mijn telefoon van de oplader haal en na het douchen mijn batterij check, staat er alweer Google Maps in (en ik douche echt zonder GPS ;) )

Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Specs:
Nexus 5
Android 6.0.1

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Hoe weet je zo zeker dat het Google Maps is? Staat dat bij het batterijverbruik? Zo ja, heb je laatst een update gehad van Maps, of een update van je OS?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suuk
Yep, staat in het overzicht batterijverbruik. Update van maps kan ik me niet herinneren. Gaat vaak automatisch en ik swipe de notifications altijd weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:58
Is je telefoon geroot? Dan kun je de app greenify installeren. Deze sluimert een app na een x aantal minuten. Scheelt een hoop batterij!

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Je kunt natuurlijk altijd een eerdere versie van Google Maps installeren buiten de playstore om te kijken of het probleem weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Mij lijkt het dat het een bug is. Gokje oorzaak: Google Maps bug icm met je telefoon.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suuk
Thx guys n girls. Toevallig moest ik een security update doen en tada het probleem is weg. Althans voor vandaag. Mocht het terug komen dan meld ik me weer.
Pagina: 1