Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Upgrade scherm Dell Precision M4800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben nieuw op het forum en een betrekkelijke nitwit op het gebied van computers. Dat laatste heeft er waarschijnlijk toe bijgedragen dat ik nu met een Dell Precision M4800 met een scherm met resolutie 1366x768 zit (het was een refurbished die ik tegen een, denk ik, redelijke prijs heb gekocht). Jullie weten natuurlijk allang dat dit bepaald niet optimaal is. Mijn vraag is dan ook: kan het scherm vervangen worden door een wat beter exemplaar?

Ik heb al heel wat afgezocht maar het lijkt te kunnen maar dan moet niet alleen het scherm maar ook de kabel vervangen worden. Zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben?

Groet,

Marcel

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

AzzKickah

06-CENSORED

Een scherm in een Dell laptop en ook de M4800 is vrij eenvoudig te vervangen. Zoek gewoon een 1920x1080 schermpje van een M4800 op eBay of zo, of een compleet defecte M4800 met nog goed scherm en zet het over in je eigen M4800.

Schermranden losklikken, schroefjes loshalen, scherm naar voren klappen, kabel los, en vice versa.

De aansluiting van de kabel hangt niet af van de resolutie van het scherm.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is goed nieuws. Ik had al een filmpje op youtube gezien hoe dat gaat. Zat alleen met die kabel maar als die niet vervangen hoeft te worden lijkt het allemaal vrij simpel. Dank voor je antwoord!