Windows 10 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashglabam
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-07 19:48
Hallo,
Ik krijg morgen mijn nieuwe pc onderdelen binnen. Een vriend van mij heeft windows 7 liggen maar omdat 10 nieuwer is dacht ik misschien toch daarvoor gaan. Ik lees op een aantal sites dat je gratis maar windows 10 kan upgraden. Aangezien ik een zuinige budget gamer ben kwam ik op het volgende : kan ik niet op de pc van mn ouders windows 10 downloaden en op een usb stick zetten en dan met de 1ste x opstarten van mijn pc het instaleren vanaf de usb?
Misschien klinkt dit heel dom maar ik ben ook een beginnende pc bouwer...😁😁
Ook heb ik nog een nieuwe windows xp gevonden in onze elektronica kast, misschien kan ik daar iets mee doen.

Ik kwam hierop omdat ik mijn vriend pas zondag spreek(niet via internet)dus kan ik dan pas windows 7 ontvangen)
Aangezien ik morgen alles binnen krijg wil ik natuurlijk meteen mijn leven storten op het pc gamen en geen buiten schools sociaal leven meer wil hebben 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Een upgrade is gratis,
maar dan moet je wel eerst een geldige win7 of 8 hebben.

Als die vriend een licentie heeft van windows voor meerdere pc's, dan zou je die dus kunnen gebruiken om te upgraden. Je hebt hiervoor zijn cd niet nodig, enkel de key.

Je kan ook meteen win10 erop zetten. Dat kan je met de media creation tool zelf downloaden en op je nieuwe pc instaleren. Deze zal dan echter niet worden geactiveerd zodat je er maar 1 maandje mee kan werken, dan begint die te vragen om een activatie. Of je gebruikt de key van je vriend, als die geldig is, of de key van de windows die je in de kast gevonden hebt.

.

[ Voor 5% gewijzigd door Reepje op 13-01-2016 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashglabam
Drankje voor je reactie, maar ik heb Eem probleem, was beschikbaar voor 3 pc's en zijn al gebruikt.... Naja dan maar nieuw kopen. Ik zie op een site Windows 8.1 en Windows 10 55 euro oem USB versie 64 bit, ik neem aan dat dit t zelfde werkt als een cd maar dan eenmalig van de USB? En ff quick, welke is beter voor gamen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ashglabam op 13-01-2016 19:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
even goed zoeken en je hebt een key voor twee tientjes .
maakt verder niet uit, home of pro.
kan je via surfspot bestellen? 0 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashglabam
ik begrijp het niet helemaal, hoe kan ik dat dan gebruiken als ik mijn pc gebouwd heb? er staat binnen 10 minuten als download beschikbaar? bij de gratis producten en bij de betaalde producten

ik heb trouwens geen idee hoe ik daar wil inloggen...

ik heb nu een andere site gevonden waar ik hem ook via de email krijg, maar ik begrijp niet hoe ik hem dan kan gebruiken op een nieuwe pc, heb wel een aantal dingen gelezen maar ik wordt er niet wijzer van...

[ Voor 41% gewijzigd door Ashglabam op 13-01-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Gebruik de media creation tool van microsoft zelf.
Pagina: 1