Opzoek naar een speaker setje

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
Ik ben opzoek naar een speaker set die ik kan gebruiken met mijn telefoon en laptop. in een tas past om mee te nemen met voorkeur over bluetooth, en een ingebouwde accu op te laden via USB.

ben bereid iets van 50 euro neer te leggen als het dat waard is.

ik kan de http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-ferox voor 40 euro kopen. maar is helaas geen bluetooth.

dat is wel de richting op dat ik zoek, liefst een beetje knap geluid.

Misschien hebben jullie een idee.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

al eens in http://tweakers.net/pricewatch/ gekeken?

39

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:25

RnB

Of even langs een Mediamarkt/BCC/noemeensiets gaan en kijken wat bij jouw eisen past?
Het zijn niet echt hoogstaande eisen, dus je zal vast iets tegenkomen.

• Beat The Best
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
Dat is mijn grote vriend, maar dat beantwoord mijn vragen niet, maar ik zal binnenkort eens de tijd nemen. toch bedankt.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

williambrons schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:54:
[...]

Dat is mijn grote vriend, maar dat beantwoord mijn vragen niet, maar ik zal binnenkort eens de tijd nemen. toch bedankt.
Klopt, het is geen direct antwoord maar met eigen inzet valt er genoeg te vinden en dat is hetgeen wat men verwacht op tweakers.

39

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01 20:22
Fietsbel schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:55:
[...]

Klopt, het is geen direct antwoord maar met eigen inzet valt er genoeg te vinden en dat is hetgeen wat men verwacht op tweakers.
Kijk eens op Youtube kanaal Clavitjunki o.i.d. Die maakt vergelijkingen tussen de speakers. Iets je budget ophogen en je hebt een mooie jbl flip 2.

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik heb de voorloper van deze:

pricewatch: JBL Clip Zwart

Deze gebruik ik al jaren naar alle tevredenheid. Compact, paar uur op 1 accu, USB chargable, bluetooth en 3,5mm mini-jack.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-01 22:46

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik stel voor het topic daar opnieuw te openen en dan te voldoen aan de Quick Start zoals deze aan wordt geboden. In deze vorm mist het topic de eigen inzet die we verwachten op GoT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.