Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 15:26
Hallo,

Ik heb een vraag ben nu al een aantal dagen bezig om mijn Sony tv op te hangen. Echter is de tv niet Vesa klaar. Hier zou ik een zogenoemde vesa adapter nodig voor zijn. Graag zou ik hier wat advies over willen hebben want ik weet nu echt even niet wat juist is om te doen.

Meer mensen ervaring om deze tv op te hangen met een vesa beugel?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 12:47
Als dit hetzelfde werkt als bij mijn 55w809c, dan zouden er 2 wall mount brackets bij de accessoires van de tv moeten zitten.

Zoals in dit forum te zien is: https://www.avforums.com/...s-thread.1858674/page-208 (2de afbeelding)

Aangezien de tv boven dun is en onder dik zou dit het dikteverschil moeten oplossen zodat je de tv gewoon kunt ophangen met een geschikte beugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-05 17:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Volgens mij zitten er bij de tv al wat extra onderdelen waarmee je hem aan de muur vast kunt maken. De voet haal je dan los en deze zul je op de achterkant van de tv vast moeten maken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 15:26
Klopt inderdaad maar deze heb ik helaas niet meer naja de extra onderdelen niet meer. Deze zijn helaas verloren gegaan bij de verhuizing. en gek genoeg lijkt het als of je dit nergens los kan bestellen. Gaat dan vooral om de bevestiging blokje