Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Hallo,

Ik had een vraag over de BEATS functie in de HTC telefoons. Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Door (hele) slechte ervaringen met HTC wil ik afstappen van deze merk. Echter hebben de HTC telefoons wel 1 pluspuntje, namelijk de sublieme bass van BEATS AUDIO.

Echter lees ik op verschillende media dat BEATS AUDIO ook te installeren is op andere androidtelefoons, uiteraard na het rooten van de telefoon.

Is het resultaat hetzelfde? Dus is BEATS AUDIO echt puur softwarematig. Want als de bass beleving op een HTC-telefoon hetzelfde is als op een andere geroote telefoon hetzelfde is ga ik voor de galaxy s6:)

Alvast bedeankt,

Ibrahim

Alle reacties

• isene
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-11 16:26
Hallo Ibrahim,

Je hebt vaak geen root of speciale applicaties nodig om een mooi geluid te krijgen (wat iemand mooi vindt varieërt natuurlijk)
Zelf gebruik ik Poweramp als muziek speler, hierin zitten ook echt goede equalizers waarbij je ook je bass in kunt stellen. Ik zou zeggen probeer eens de trail versie en kijk wat je er van vindt :) mischien heb je die beatsaudio zelfs niet meer nodig :)

Hopelijk heb je hier iets aan?

Hello darkness my old friend

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
@isene Ik download mijn muziek niet. Ik gebruik spotify. Dus dan gaat dit helaas niet op.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:30
Je kunt inderdaad wel zoiets als Beats downloaden en flashen op vrijwel elk toestel als je root hebt, maar ik heb niet echt het idee dat dat heel veel anders klinkt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
Volgens mij hebben de laatste htc's helemaal geen beats meer... verder gaat het met name om een telefoon met een goede dac, en het gebruik van een goede koptelefoon. De DAC is niet echt merk afhankelijk, meer type

Strava