Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08-2021

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
5.1 Receiver

Wat is je budget?
500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
I.c.m. te gebruiken met mijn TV, mediaspeler en Playstation 4.

Wat heb je zelf al gevonden?
Geen voorkeur qua merk. Wel al een aantal receivers gevonden zoals de MARANTZ NR1506 zwart, ONKYO TX-NR646 zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
LAN of wifi is geen vereiste alleen is wel een leuke toevoeging. Ook zou het mooi zijn als er een 2de kanaal op zit zodat ik de speakers in de tuin erachter kan doen en de speakers in de woonkamer uit kan laten

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:11
denon x1200w heeft dacht ik ook dual zone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk even naar buiten en dan weet je dat speakers in de tuin nauwelijks nut heeft.Als je ze toevallig hebt heeft zoiets nut, zo niet: weet dat een setje waterdichte en weersbestendige speakers ongeveer op het zelfde budget als je receiver zitten. En je buren maak je er niet blij mee ;)

Sowieso wil je buitenspeakers niet rechtstreeks aan een dure receiver hangen, iig niet zonder switch om het aan en uit te zetten. Zet gewoon lekker een draagbare radio achter in de tuin, desnoods een dockje waar je je telefoon op aansluit voor streaming. STuk goedkoper, iedereen hapy en als je toevallig ooit gaat klussen in de voor- ipv achtertuin kan ie ook mee ;)

Inhoudelijk:

Lan of wifi hebben ze tegenwoordig vrijwel allemaal, net als Spotify. En in jouw budget moet je gewoon kijken wat de meeste functionaliteiten heeft. Klinken doen ze bijna allemaal het zelfde.
Enige pre's waar je echt specifiek naar kunt kijken is een fatsoenlijke versie van Audissey / MCACC / andere vergelijkbare technologie. Oftewel: inregelmethodie voor 5.1 En de afmetingen indien beperkte ruimte in je meubel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)