Galm en ruis op mic Logitech G933 Artemis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb gisteren van een vriend een G933 Artemis headset cadeau gekregen, aangezien hij klachten kreeg van zijn team-members dat er een enorme echo / galm op zijn mic zat. Hij gebruikte deze echter op een¨PS4, dus hij dacht dat het probleem niet zou voorkomen bij pc. Na eerst een hoop ellende te hebben gehad met de installatie van Logitech Gaming Software( Pop ups bij youtube videos over Lame3 , geen sound) heb ik die problemen opgelost gekregen, maar de galm/ ruis is effectief storend. Ik hoor 2 a 3x echo's van mezelf in de mic, en als ik gewoon aan het surfen ben met headset op, moet ik de mic muten omdat ik horendol word van de ruis.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Heb zelf al eens rondgekeken, maar de oplossingen die ik vond, waren niet nuttig. :(

Alvast bedankt.

PS: Youtube crashed ook gewoon zonder aanwijsbare reden. Ik moet de pagina verversen,en dan lukt het wel weer. Nooit geen last van gehad, en ik heb al misschien 15 headsets gehad.... |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Acemath op 13-01-2016 14:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als het probleem zich ook voordeed op de PS4 dan ligt het probleem dus hoogstwaarschijnlijk in het ding zelf. Ik zou echt niet weten wat het dan precies is, ruis kan door erg veel dingen ontstaan zoals fouten in de bedrading, maar die echo kan ik niet verklaren. misschien dat ze je hier; Audio en HiFi nog kunnen helpen.