Beste medeTweakers,
Ik wil graag een nieuwe videokaart hebben. Mijn budget ligt rond de €300,00. Ik zat zelf al te denken aan een EVGA GeForce GTX 970 ofzo, ik weet alleen niet of dit wel een goede keuze is aangezien de rest van mijn systeem al behoorlijk aan de oude kant is (zie hieronder). Kan ik eventuele bottlenecks voorkomen door bijvoorbeeld mijn CPU over te clocken, of past deze videokaart helemaal niet in mijn systeem?
Overgins zoek ik ook nog een nieuwe case, maar dit is super moeilijk omdat ik een 360 mm radiator heb. Weet iemand of de Black ice 360 Stealth in een MasterCase 5 past?
PC specs:
HAF X 932 advanced
Asus P67 Sabertooth
Intel i5 2500k (Draait nu op 2.4 GHz)
Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5
8GB G.Skill Ripjaws (2x4GB)
Corsair HX1000w
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Western Digital Green WD20EARS, 2TB
Creative SoundBlaster X-Fi Titanium HD
Waterkoeling:
Koolance CPU-370
Black ice 360 radiator, Met 3x zalman 120mm fans
Bitspower 250mm reservoir
Laing DDC 1T
Slangen heb ik ook voorzien van anti-knik veren
Onbekend merk schroeffittingen.
Ik hoor graag jullie mening
Ik wil graag een nieuwe videokaart hebben. Mijn budget ligt rond de €300,00. Ik zat zelf al te denken aan een EVGA GeForce GTX 970 ofzo, ik weet alleen niet of dit wel een goede keuze is aangezien de rest van mijn systeem al behoorlijk aan de oude kant is (zie hieronder). Kan ik eventuele bottlenecks voorkomen door bijvoorbeeld mijn CPU over te clocken, of past deze videokaart helemaal niet in mijn systeem?
Overgins zoek ik ook nog een nieuwe case, maar dit is super moeilijk omdat ik een 360 mm radiator heb. Weet iemand of de Black ice 360 Stealth in een MasterCase 5 past?
PC specs:
HAF X 932 advanced
Asus P67 Sabertooth
Intel i5 2500k (Draait nu op 2.4 GHz)
Asus ENGTX570 DCII/2DIS/1280MD5
8GB G.Skill Ripjaws (2x4GB)
Corsair HX1000w
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
Western Digital Green WD20EARS, 2TB
Creative SoundBlaster X-Fi Titanium HD
Waterkoeling:
Koolance CPU-370