Een klant krijgt zijn bijlagen niet op zijn iPhone.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle656
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 09:11
Goedemorgen,

Vraagje waar ik regelmatig tegen aan loop. Als ik mail stuur naar een klant van mij ontvangt hij steevast geen bijlagen in zijn iPhone mail. Op een desktop, of laptop krijgt hij deze wel, maar niet op zijn iPhone. Voor hem is dat vrij lastig omdat hij veel onderweg is en zijn mail 9 van de 10 keer op zijn telefoon opent.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:45

Releases

Ja maar!

De optie bijlages downloaden over 3G staat waarschijnlijk uit. Dit kan je nalopen bij de E-mail instellingen.

Bij default worden volgens mij de bijlages alleen gedownload op WiFi

[ Voor 24% gewijzigd door Releases op 13-01-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle656
Releases schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:04:
De optie bijlages downloaden over 3G staat waarschijnlijk uit. Dit kan je nalopen bij de E-mail instellingen.

Bij default worden volgens mij de bijlages alleen gedownload op WiFi
Dat is een goede ja, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb :P Ik ga het eens navragen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:18
Waarschijnlijk inderdaad wat Releases zegt staat deze optie uit. Echter moeten de bijlages dan wel onderaan de mail zichtbaar zijn, hier kunnen ze vervolgens aan geklikt worden om als nog gedownload te worden.

Krijgt hij de bijlages wel onderaan te zien maar zijn deze niet gedownload of krijg hij ze helemaal niet te zien?

[ Voor 21% gewijzigd door crypt0rr op 13-01-2016 11:08 ]

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle656
bardi-1 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:08:
Waarschijnlijk inderdaad wat Releases zegt staat deze optie uit. Echter moeten de bijlages dan wel onderaan de mail zichtbaar zijn, hier kunnen ze vervolgens aan geklikt worden om als nog gedownload te worden.

Krijgt hij de bijlages wel onderaan te zien maar zijn deze niet gedownload of krijg hij ze helemaal niet te zien?
Nou, mijn klant heeft zojuist wat screenshots doorgestuurd. En het gekke is dat hij op zijn iPhone dus helemaal niks te zien krijgt, dus ook niets onderaan de mail. Op zijn pc of laptop staan ze er wel gewoon bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56
Welke ios versie? Bij ios 9 was dit in sommige gevallen een bekend probleem en is met versie 9.2 verholpen: http://wccftech.com/fix-ios-9-pop-email-account-issue/
Pagina: 1