In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Zijn er nog meer fans?
ik heb Space Empires 4, en het schijnt dat MOO en SE best op elkaar lijken.
Dus ik wil MOO3 zeker wel spelen.
Laatst heb ik nog MOO1 gedownload, maar ik had geen zin om de interface te leren. En zo mooi ziet het er nu natuurlijk ook niet uit om te spelen.
Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?
Verwijderd
Nee kan alleen met een modemOp donderdag 21 juni 2001 09:25 schreef Lordy79 het volgende:
hoezo kan dat niet dan?!?!?! Werkt het niet via internet? Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, is wel goed idee...
Zijn er nog meer fans?
Nee, MOO1 is voor deze tijd inderdaad niet meer acceptabel, maar MOO2 zeker wel. Interface is even wennen, maar als je 't doorhebt kun je maanden plezier hebben...Op donderdag 21 juni 2001 10:04 schreef Lemmy het volgende:
Laatst heb ik nog MOO1 gedownload, maar ik had geen zin om de interface te leren. En zo mooi ziet het er nu natuurlijk ook niet uit om te spelen.
Het spel valt idd niet "direct" over het internet te spelen omdat het TCP/IP protocol niet ondersteund wordt - het kan echter wel, met Kali (tot voor kort was het ook mogelijk om op Heat.net te multiplayen, helaas is die dienst ter ziele). Maar Hotseat-mode of met 4 man in een netwerk (wat ik vaak doe) is toch het leukst
Overigens, www.moo3.com staat barstensvol info over het nieuwe deel...
Wat er ook gebeuren moogh...
Zijn daar nog wel spelers te vinden? Zo ja, kan het ook met kabel? En waar, hoe, wanneer? Ik zou heel graag nog eens een human tegenstander willen uitdagenOp vrijdag 22 juni 2001 19:31 schreef Nephilin het volgende:
* Lordy79 speelt MoO2 nog wekelijks
Het spel valt idd niet over het internet te spelen omdat het TCP/IP protocol niet ondersteunt wordt - het kan echter wel, met Kali
1). Jazekers zijn daar spelers te vindenZijn daar nog wel spelers te vinden? Zo ja, kan het ook met kabel? En waar, hoe, wanneer? Ik zou heel graag nog eens een human tegenstander willen uitdagen
2). Kabel, ADSL, 28K8... het soort verbinding maakt niet uit
3). Waar: de Master of Orion 2 gameroom
4). Hoe: Kali is een bijzonder programma dat via het IPX protocol (oorspronkelijk bedoeld voor LANs) TCP/IP kan emuleren. Je draait het in de achtergrond, ieder spel dat door Kali ondersteund wordt (dat zijn er inmiddels duizenden, veelal wat oudere titels zonder TCP/IP direct connect optie) kan nu ook over het internet gespeeld worden, i.p.v. alleen een LAN/nullmodem. Meer informatie op www.kali.net
5). Wanneer: varieert van dag tot dag, in de populairdere rooms (lees: games) zijn eigenlijk altijd wel mensen aanwezig
COOL!!!!!!!!!!!
Thanks thanks... nu nog hopen dat het bij mij werkt...
Verwijderd
mits ik dat Kali werkend krijg natuurlijk.....
Maar natuurlijk! Ik moet het ook eerst ff aan de praat krijgen.Op zondag 24 juni 2001 00:39 schreef BAZZA het volgende:
Iemand zin om met mij eens MO2 te spelen ?
mits ik dat Kali werkend krijg natuurlijk.....
ICQ me anders eens (als je dat hebt)
Verwijderd
Thanx voor de infoOp zaterdag 23 juni 2001 02:45 schreef Nephilin het volgende:
[..]
1). Jazekers zijn daar spelers te vinden
2). Kabel, ADSL, 28K8... het soort verbinding maakt niet uit
3). Waar: de Master of Orion 2 gameroom
4). Hoe: Kali is een bijzonder programma dat via het IPX protocol (oorspronkelijk bedoeld voor LANs) TCP/IP kan emuleren. Je draait het in de achtergrond, ieder spel dat door Kali ondersteund wordt (dat zijn er inmiddels duizenden, veelal wat oudere titels zonder TCP/IP direct connect optie) kan nu ook over het internet gespeeld worden, i.p.v. alleen een LAN/nullmodem. Meer informatie op www.kali.net
5). Wanneer: varieert van dag tot dag, in de populairdere rooms (lees: games) zijn eigenlijk altijd wel mensen aanwezig
Maar ik heb geen abbo op Kali
Nog een suggestie...
Als ik een game wil starten zegt ie 'serial #000000' incorrect... kan ik niet spelen?Op zaterdag 23 juni 2001 02:45 schreef Nephilin het volgende:
KALI
*Kuch* [Niet geheel legaal mode] Google, cr@ck, 2.2a [/Niet geheel legaal mode] *Kuch*Thanx voor de info
Maar ik heb geen abbo op Kali
Nog een suggestie...
Dit hebben jullie niet gelezen
Da's geen legale serialAls ik een game wil starten zegt ie 'serial #000000' incorrect... kan ik niet spelen?
Tenzij je het programma geregistreerd hebt, is een cr@ck de enige manier om het langer dan 15 minuten aan de praat te krijgen/houden... of je moet bereid zijn iedere 15 mins te herstarten
Okee... nu kan ik een game starten viaOp zondag 24 juni 2001 23:18 schreef Nephilin het volgende:
Tenzij je het programma geregistreerd hebt, is een cr@ck de enige manier om het langer dan 15 minuten aan de praat te krijgen/houden... of je moet bereid zijn iedere 15 mins te herstarten
Kali II -> Game REsources -> My Games -> MOO2
maar niemand kan mijn game zien.
En als ik naar
KALI II -> Game Lobbies -> MOO2 ga, dan kan ik geen game launchen...
Nephilin: kun je mij anders ICQ'en / mailen omtrent het aan de praat krijgen van kali?
Ik (en Bazza) krijgen ook de melding: Server failed to confirm command: motd2
|{ brrr }] |
Neem inderdaad liever maar contact via ICQ op ( #86471505), dat communiceert wat makkelijker...Okee... nu kan ik een game starten via
Kali II -> Game Resources -> My Games -> MOO2
maar niemand kan mijn game zien.
En als ik naar
KALI II -> Game Lobbies -> MOO2 ga, dan kan ik geen game launchen...
Nephilin: kun je mij anders ICQ'en / mailen omtrent het aan de praat krijgen van kali?
Ik (en Bazza) krijgen ook de melding: Server failed to confirm command: motd2
doneOp dinsdag 26 juni 2001 12:34 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Neem inderdaad liever maar contact via ICQ op ( #86471505), dat communiceert wat makkelijker...
The Evil Lord?Op dinsdag 26 juni 2001 16:07 schreef Nephilin het volgende:
Hmm, ik heb geen berichtje/auth. request ontvangen... probeer 't aub nog eens
Heb bericht + 2e riekwest gestuurd!
Verwijderd
Dan kunnen we misschien een toernooitje houden tussen een paar rassen of iets dergelijk