Toon posts:

Verwijderen van -webkit-appearance:none

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem.. Ik help iemand met zijn Wordpress pagina met daarop WooCommerce..
Alles werkt perfect en er zijn inmiddels bestellingen binnen..

Echter heb ik een "bekend" probleem, namelijk dat de checkboxes niet worden weergeven op de checkout page bij Google Chrome. Dit betekend dat iDEAL betalingen niet werken voor Chrome users en zij ook niet akkoord kunnen gaan met de Algemene Voorwaarden (vereist veld).

Vanzelfsprekend ben ik eerst zelf op onderzoek uitgegaan en zie overal dat de style regel -webkit-appearance:none verwijderd moet worden. Na dit gedaan te hebben werkt het NOG NIET 8)7 |:(

Iemand tips?

Alvast bedankt!

- EDIT

Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Wat geeft je (in chrome) inspect element aan? Ik ben wel wat bekend met WooCommerce en Chrome, maar dit heb ik niet eerder gehoord. Dus dat het een bekend probleem is ben ik niet van op de hoogte.

Gebruik je een minify plugin? Heb je de juiste CSS veranderd (en evt geupload) ?

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De pagina riep externe .css bestanden aan, deze heb ik lokaal geupload en aangepast.
Ook had ik na uploaden de cache niet geleegd, dan werkt het niet he :F ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
Waarschijnlijk staat ergens anders in de CSS de -webkit-appearance op iedere input. Door de CSS selector zo aan te passen dat hij geen checkboxen meeneemt, zullen de checkboxen gewoon zichtbaar worden.
De pagina riep externe .css bestanden aan, deze heb ik lokaal geupload en aangepast.
Ook had ik na uploaden de cache niet geleegd, dan werkt het niet he :F ....
Zoek dan eens met 'Element inspecteren' in Chrome het element op. Dan kun je zien in welk bestand en op welke regel de CSS wordt toegepast.
- EDIT

Opgelost.
Kun je misschien ook vertellen hoe je het hebt opgelost? Op deze manier hebben mensen in de toekomst ook nog wat aan dit topic. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dev10 op 13-01-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Wordpress thema gebruikt meerdere stylesheets, customs.css, responsive.css, style.css.
Sommige hiervan importeerde de site vanaf een externe link.

Dus de goude tip zou zijn: niet gebruik maken van je zoekfunctie in dreamweaver. Dit is de makkelijkste weg en ik had wel 2 regels gevonden waar het in stond. Maar dit betekent niet dat alles meteen weg is.
Altijd de gehele stylesheet doorlezen.

Ook is het wel zo slim dat wanneer je gebruik maakt van een cache plugin dat je die ook daadwerkelijk leegt na een wijziging. Anders blijft de pagina er hetzelfde uitzien :)..

Concreet: Het verwijderen van -webkit-appearance:none; is wel degelijk de oplossing voor dit probleem.
Zorg alleen dat je het GOED doet.
(overigens heb ik er uberhaubt een hekel aan om in scripts / sheets te duiken die ik niet zelf heb geschreven, daar krijg je dit soort geneuzel van.)