Log in om uw factuur te bekijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Kun je hier als consument eigenlijk iets tegen doen?

Zakelijk is het makkelijk: Ik heb inkoopvoorwaarden waarin staat dat facturen als pdf-attachment per e-mail moeten worden verzonden. Andere voorwaarden worden via deze inkoopvoorwaarden van de hand gewezen. Dat werkt prima. Facturen die per post komen worden simpelweg niet betaald en facturen die achter een login zitten worden ook niet betaald. Al mijn leveranciers factureren nu per e-mail. De enige uitzondering is mijn persoonlijke mobiele telefoon: zij hebben beloofd nog in 2016 met een pdf-emailsysteem te komen, derhalve ontvang ik iedere maand een korting op de vaste kosten.

Als consument word je echter gek van die inlogsystemen. De creditcardmaatschappij ICS kan geen fatsoenlijke factuur sturen. Ook Ziggo verschuilt zich achter een systeem. ICS stuurt niet eens een factuurmelding en gaat er maar vanuit dat je elke dag inlogt om te kijken of er een factuur klaar staat.

Doen ze dat doelbewust om de consument te pesten? Het kost ze immers alleen maar geld om een loginsysteem te maken en het helpt niet bepaald mee met een snelle betaling. Een PDF is immers snel betaald, een loginfactuur niet. Kun je hier iets aan doen behalve de betaling uitstellen en korting eisen? Bijvoorbeeld met consumenteninkoopvoorwaarden? Hoe sterk sta je als consument dan?

[ Voor 0% gewijzigd door Señor Sjon op 13-01-2016 09:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
En dan stuur ik je een mail (ik doe net alsof ik Ziggo ben) met een PDF en jij betaalt deze.
Als dat 1x gebeurt, ach, je bent gefisht, weg € 17,50. Maar nu gebeurt het 10.000 keer.
Dan krijgt Ziggo gezeik en daar hebben ze geen zin in. Daarom moet jij maar inloggen en de factuur betalen.

Volgens mij kan je ook gewoon Ziggo machtigen, ICS schrijft bij mij gewoon de centjes af, bovendien krijg ik wel een notificatie dat er een factuur klaar staat.

Bij dienstverleners (zoals Ziggo) moet je maar wennen aan hun inlogsysteem. Je kan daar véél meer doen dan alleen facturen bekijken. Door de webportal kunnen ze een heel groot deel van hun administratieve systeem (lees: mensen) schrappen, en daardoor enigszins concurrerend blijven. Uiteindelijk zal een webportal goedkoper zijn dan een uit de kluiten gewassen kantoor vol met kantoorpersoneel.

[ Voor 50% gewijzigd door Witte op 13-01-2016 09:25 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710439

Typisch.

PDF bijlagen met de factuur er in, dat is wel het laatste systeem dat ik zelf zou gebruiken.

Volgens mij heb je daar als consument niet veel in te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 23:43
Ik zie dit meer als een discussie dan een vraag. Verder even de OP wat opgeschoond, zoveel gescheld hoeft niet.

Van ICS krijg ik gewoon meldingen per mail/SMS dat er een factuur klaarstaat en dat ie binnen x dagen wordt afgeschreven?

[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 13-01-2016 09:25 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41

D4NG3R

kiwi

:)

Trommelrem schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:50:
Wil je zoals vroeger weer zo'n onoverzichtelijke papier/e-mailwinkel in huis hebben welke je officieel minimaal 5 jaar moet bewaren?
Ook Ziggo verschuilt zich achter een klotesysteem.
Ondertussen hebben wij al een aantal jaar geen abbo op Ziggo meer, maar Ziggo mailed netjes en heeft overzichtelijke klantenpaginas.
ICS stuurt niet eens een factuurmelding en gaat er maar vanuit dat je elke dag inlogt om te kijken of er een factuur klaar staat.
Kom op zeg je weet toch wel wanneer je een factuur zou moeten hebben? Dit is over het algemeen een vaste datum.
Doen ze dat doelbewust om de consument te pesten?
Laat jij je niet doelbewust gepest worden?
Het kost ze immers alleen maar geld om een loginsysteem te maken en het helpt niet bepaald mee met een snelle betaling. Een PDF is immers snel betaald, een loginfactuur niet. Kun je hier iets aan doen behalve de betaling uitstellen en korting eisen? Bijvoorbeeld met consumenteninkoopvoorwaarden? Hoe sterk sta je als consument dan?
Maar om even wat minder bekritiserend te reageren: Hoezo is een PDF per definitie sneller? Over het algemeen kan je op inlogpagina's gewoon je rekeningnummer invoeren en op OK klikken waar je bij een PDF eerst in moet loggen bij je bank voordat je daar een nieuwe betaalopdracht in moet voeren.

Maar goed, ik heb echt het idee dat jij de irritatiepuntjes opzoekt alleen maar om er een probleem van te kunnen maken

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
  • Laatst online: 23:39
Ik herken het probleem van topicstarter en ben het er ook 100% mee eens dat facturen en andere communicatie (in elk geval als optie) direct (als bijlage bij) per email verstuurd moeten worden. Dat hele login geneuzel is dan een mooie backup voor twijfelgevallen.

Als consument en burger (overheidsdiensten!) worden je belangen serieus geschaad doordat je feitelijk communicatie meer ontvangt en geen kopie meer in eigen bezit hebt. Alles downloaden en opslaan is ondoenlijk (ja, voor een flink aantal organisatie doe ik dat minimaal jaarlijks). Zeker omdat nergens een optie is voor 'download all in zipfile'.

Ik hoop dat er ooit een wetswijziging komt waarbij zaken gecommuniceerd moet worden naar een ontvangstmiddel naar keuze van de consument/burger. (I.e. een push model en geen push-to-pull model.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:26
Ben het ook wel mee eens. Ik wil niet verplicht ergens moeten inloggen. Als zij willen dat ik betaal, dan moet me dat niet extra tijd kosten. Oke, bij veel online diensten heb je toch al een account nodig dus dan is het iets minder werk, maar je hebt er ook een paar bij waar je verplicht online een account moet maken terwijl je daar verder bijna niets aan hebt.

En phishing als excuus gebruiken echt waar? Als jij niet kan zien dat een factuur echt is voor goederen / een dienst waar je voor hebt betaald dan verdien je het om gescammed te worden. Als ondernemer ben ik gewend om facturen in bijlages te krijgen (of per post) en uit ervaring is dat ook de beste manier om mensen te laten betalen.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Laatst online: 01-04 17:01
Als ondernemer kan je dat wellicht wel zien, en het wordt ook van je verwacht. Immers consumenten hebben een sterkere rechtspositie dan bedrijven in dit soort gevallen. Maar Ziggo heeft voornamelijk met consumenten te maken, die niet allemaal een tweaker zijn en in de mailheader IP-adressen checken.

[ Voor 26% gewijzigd door Witte op 13-01-2016 09:43 ]

Houdoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
Alsof ik in de mailheader ip adressen check :') alsof niet iedere aap een factuur in je brievenbus kan stoppen. Je weet toch waar je geld aan uit geeft en waar je facturen van krijgt. Je kunt toch je adresgegevens / klantgegevens op een factuur zien, dus dan weet je snel genoeg of het echt is.

Sowieso hebben consumenten veel minder met facturen te maken, dus is het echt niet zo dat ze er 100 per maand moeten betalen, maar dan zou het juist irritant zijn dat je bij 100 accounts moet inloggen om je facturen te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:46
Ik ben ook voorstander van facturen per mail.
Voor mij vooral zakelijk, facturen in de mail zijn makkelijk doorzoekbaar. Achter een inlog niet.
En vroeger kreeg ik toch ook geen brief dat ik ergens een factuur kon halen, nee de informatie zat in diezelfde envelop. Dat kan nu toch ook per mail?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
YoshiBignose schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:48:
Sowieso hebben consumenten veel minder met facturen te maken, dus is het echt niet zo dat ze er 100 per maand moeten betalen, maar dan zou het juist irritant zijn dat je bij 100 accounts moet inloggen om je facturen te zien.
Het gaat niet alleen om facturen, maar ook om andere communicatie bijvoorbeeld van de overheid (of de kinderopvang die een briefje van een paar regels tekst wat in een email had gekund in een pdf op een gammel portal zet zonder directe link in het mailtje).

Het volume is ook als consument/burger enorm. Het valt niet mee om je archief/bewijslast op to date te houden:
• energiebedrijf
• internet/tv/telefonie provider
• mobiele telefonieprovider
• belastingdienst toeslagen
• kinderopvang
• bank- en brokerafschriften (5x - 10x)
• zorgverzekering
• waterbedrijf
• werkgever (loonstaten en jaaropgaves)
en zo nog een hele rits.

En dat minimaal x2 voor een gezin.

Ondertussen spammen exact dezelfde organisaties voor marketingdoeleinden wel je mailbox onder met hun meest fantastische aanbiedingen, maar als het gaat om de informatie die echt ertoe doet dan moet je door tig hoepels springen.

Het model is fundamenteel klantonvriendelijk en benadeelt de belangen van de burger/consument op termijn wanneer deze zich geconfronteerd ziet met bewijslast waarover hij niet meer beschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Belastingdienst spant de kroon door je te laten inloggen, de titel te kunnen lezen, maar niet het PDFje te kunnen openen. Dat wordt later toegevoegd krijg je dan. 8)7 Bij de toeslagen van diezelfde Belastingdienst kan je wel gewoon PDFjes downloaden. Erg irritant.

Ook irritant is dat de VT nu online moet. Het programmatje hoefde je niet voor in te loggen als je wat met posten aan het rommelen was of om je verzamelinkomen te berekenen voor de kinderopvangtoeslag. Daar komt bijna geen mens meer uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Tja, ik weet het niet hoor. Ik vond de papieren rommel altijd wel handig, want dat verdween in een mapje en dan had ik het tenminste nog.

Deze hoepeltjes, waar ik constant doorheen moet springen zijn nodeloos complex. Dat ben ik met jullie eens.

Maar PDF facturen per mail is echt niet mijn ding. Doe het dan minimaal encrypted maar leg dat Henk en Ingrid maar eens uit.

Ik download deze digitale post dus gewoon, via de hoepeltjes. Dat is in ieder geval marginaal veiliger dan plat over de e-mail.

Alhoewel, omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn bewijslast, zal ik wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-06 20:13
Een papieren brief/factuur via de post is net goed beveiligd als een e-mail, je weet niet of de afzender is wie die beweerd te zijn, de post kan ook onderschept worden, gemanipuleerd worden. Je moet dat dus ook controleren. Ik heb ook het liefst gewoon alles direct in mijn mailbox, nu moet ik tig inloggegevens ergens onthouden/bewaren om de facturen/brieven/loonstrookjes in te kunnen zien.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor PDF in de mail, die kan ik later nog doorzoeken, terwijl de facturen die achter inlog zitten dan niet meer werken (ja natuurlijk, die had ik kunnen kopieren naar mijn PC, maar niet gedaan).

Tegelijkertijd zie je ook een flink gedeelte van Tweakers gebruikers die vinden dat het absoluut niet toegestaan zou moeten zijn om persoonsgegevens over mail te versturen, en die zitten ook in de PDF. Dus wat moet je dan als bedrijf doen? En dat zal dus de reden zijn dat bedrijven het achter een inlog hebben: Anders krijgen ze een kwaad topic met mensen die naar CBP willen stappen omdat het bedrijf een factuur per mail heeft gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-06 17:27
Waarom gebruiken jullie niet een programma zoals Dashlane? Kan je websites + inlog gegevens toevoegen en kan je vervolgens met een simpele klik compleet ingelogt zijn. Het inloggen word simpel op deze manier.

EDIT: Je kan zelfs en ik quote

''From credit cards to receipts, save everything
in your digital wallet.
Access your digital wallet on any device for free.''

Nee, ik heb geen aandelen :+

[ Voor 31% gewijzigd door Facenoise op 13-01-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Omdat ik niet mijn credentials in allerlei programma's wil zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Het inloggen is het probleem niet (Keepass met 370 entries as we count), maar het feit dat er telkens handelingen (inloggen, doorklikken, opzoeken, opslaan, etc.) uitgevoerd moeten worden voor iets wat in principe volstrekt passief kan: iets ontvangen.

Tevens is het 'email schaadt mijn privacy' argument niet afdoende. Buiten dat die opvattingen arbitrair en persoonlijk zijn (af te vangen in een keuzeoptie), gaat het voorbij aan alternatieven. Post is zo'n alternatief. Een portal met login met downloadbare documenten is dat ook, maar ultiem gaar zoals hierboven reeds betoogd. Andere alternatieven zijn echter ook prima denkbaar. Denk bijvoorbeeld aan industriebrede APIs om automatisch te downloaden. Denk aan een one-click download in een archiefformaat. Etc.

Er zijn heel veel oplossingsrichtingen om 1) informatie direct toegankelijk te maken, en 2) informatie eenvoudig te archiveren. Op dit moment voldoen de email+portal oplossingen aan geen van beide.

En het probleem is actueel en reeel. Ik wilde bijvoorbeeld een paar dagen geleden de credit-nota van Greenchoice downloaden van een paar maanden geleden. Dat ding stond online, maar is nu niet meer beschikbaar omdat de functie van de site waar dat stond niet meer bestaat.

[ Voor 12% gewijzigd door Rukapul op 13-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Precies :P en dan nu dus de vraag van TS. In hoeverre kan je als consument hier iets aan doen? Kun je het bedrijf dwingen om een factuur per post of per mail te sturen voordat je tot betaling overgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
YoshiBignose schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:00:
Precies :P en dan nu dus de vraag van TS. In hoeverre kan je als consument hier iets aan doen? Kun je het bedrijf dwingen om een factuur per post of per mail te sturen voordat je tot betaling overgaat?
Daarvoor zal eerst de wetgever overtuigd moeten worden. Immers bedrijven en organisaties leggen dit typisch wel vast in de algemene voorwaarden waarbij dit beding niet op de zwarte of grijze lijst staat en bezwaar dus weinig kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Witte schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:19:
En dan stuur ik je een mail (ik doe net alsof ik Ziggo ben) met een PDF en jij betaalt deze.
Als dat 1x gebeurt, ach, je bent gefisht, weg € 17,50. Maar nu gebeurt het 10.000 keer.
Dan krijgt Ziggo gezeik en daar hebben ze geen zin in. Daarom moet jij maar inloggen en de factuur betalen.
Als het rekeningnummer afwijkt dan moet ik een rekenmachientje gebruiken. Dat is al de eerste beveiligingslaag tegen phishing. Bovendien weet ik heus wel welke diensten ik bij welke partij afneem. Non-argument dus.
Volgens mij kan je ook gewoon Ziggo machtigen, ICS schrijft bij mij gewoon de centjes af, bovendien krijg ik wel een notificatie dat er een factuur klaar staat.
Een automatische incasso kan ook in combinatie met een PDF-factuur per email. Non-argument dus. Die notificatie van ICS krijg ik overigens niet. Wel heb ik een keer een vergoeding gekregen omdat ICS blijkbaar niet goed had gecommuniceerd dat ze gingen stoppen met papieren facturen.
Bij dienstverleners (zoals Ziggo) moet je maar wennen aan hun inlogsysteem. Je kan daar véél meer doen dan alleen facturen bekijken. Door de webportal kunnen ze een heel groot deel van hun administratieve systeem (lees: mensen) schrappen, en daardoor enigszins concurrerend blijven. Uiteindelijk zal een webportal goedkoper zijn dan een uit de kluiten gewassen kantoor vol met kantoorpersoneel.
Waarom zou ik meer willen doen in de webportal dan iets met facturen? Webmail? Ik ken niemand die nog de email van de provider gebruikt, omdat dat een vendor-lockin is en vaak gebaseerd is op antieke protocollen zoals POP3. Non-argument dus. Gewoon een factuur als PDF per email. Is voor de consument beter en voor Ziggo goedkoper dan een complete webportal beheren.

[ Voor 9% gewijzigd door Trommelrem op 13-01-2016 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Rukapul schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:58:
Het inloggen is het probleem niet (Keepass met 370 entries as we count), maar het feit dat er telkens handelingen (inloggen, doorklikken, opzoeken, opslaan, etc.) uitgevoerd moeten worden voor iets wat in principe volstrekt passief kan: iets ontvangen.
UWV spant wat mij betreft de kroon. Even zoeken in m'n Trash:
-Log in op uw Werkmap met DigiD en klik links in het menu op ‘Vacatures bij mijn cv’.
Of nog arbeidsintensiever:
-Log in op werk.nl met uw DigiD. Ga naar 'Mijn Werkmap' boven aan de pagina. Klik op 'Mijn cv'. Klik op 'Cv verlengen' (ziet u dit niet staan, dan is uw cv automatisch verlengd en hoeft u niets te doen).
Waarom kan dat niet met een directe link? Hoe meer geld de overheid uitgeeft aan een website, hoe slechter het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-06 15:33

MagicTempest

Fly pig!

Even voor mij, waarom zou je als particulier de factuur willen hebben? Juist bij partijen als Ziggo is de factuur toch totaal niet interessant meer? Het is elke maand hetzelfde (hooguit wat variatie vanwege belkosten, maar als die uit de hand lopen kun je op dat moment toch even in de portal/mail of welk systeem ze dan ook hebben kijken?)

Ik ben zelf totaal niet geïnteresseerd in de facturen zelf, zo lang ik ze maar, indien nodig ergens terug kan vinden.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
MagicTempest schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:49:
Ik ben zelf totaal niet geïnteresseerd in de facturen zelf, zo lang ik ze maar, indien nodig ergens terug kan vinden.
En als je opzegt kan je er niet meer bij... Vorig jaar merkte ik dat met m'n zorgverzekering al: zodra ik overstapte, kon ik bij de oude niets meer inzien. En dat kan je ook niet vooraf printen, want zelfs jaren later kunnen er nog rekeningen aan worden toegevoegd!

[ Voor 12% gewijzigd door RemcoDelft op 13-01-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordSinclair schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:15:
Een papieren brief/factuur via de post is net goed beveiligd als een e-mail, je weet niet of de afzender is wie die beweerd te zijn, de post kan ook onderschept worden, gemanipuleerd worden. Je moet dat dus ook controleren.
Dat vind ik totaal niet te vergelijken met het gemak waarmee je valse PDF's kan versturen (en dus ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-06 10:03
Webwinkel Azerty maakt ook gebruik van inlogsystemen om je bestelhistorie en garantiebewijzen na te kunnen gaan. Ik vraag mij af wat er zou gebeuren als zo'n webwinkel failliet gaat of de website om een andere reden niet meer toegankelijk is. Aangezien ik er een jaar geleden een aanzienlijke bestelling heb gedaan, heb ik onlangs maar besloten de documentatie naar mijzelf te mailen. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

RemcoDelft schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:00:
[...]

En als je opzegt kan je er niet meer bij... Vorig jaar merkte ik dat met m'n zorgverzekering al: zodra ik overstapte, kon ik bij de oude niets meer inzien. En dat kan je ook niet vooraf printen, want zelfs jaren later kunnen er nog rekeningen aan worden toegevoegd!
Als je opgezegd hebt en geen toegang meer hebt maar ze je nog wel een rekening sturen dan zullen ze die toch wel per post of iets dergelijks sturen? :P hoe kunnen ze anders verwachten dat je hem betaald? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonChaot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Anoniem: 483276 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:33:
[...]

Als je opgezegd hebt en geen toegang meer hebt maar ze je nog wel een rekening sturen dan zullen ze die toch wel per post of iets dergelijks sturen? :P hoe kunnen ze anders verwachten dat je hem betaald? :?
Omdat ze nog steeds automatische incasso rechten hebben meestal denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik heb het liefst gewoon een brief per post.

Anders een pdf per email, en dan wel pdf/a
Wikipedia: PDF/A

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 14:33
Voor zover het een optie is kun je geen zaken doen met bedrijven die geen factuur kunnen opsturen. Ik heb mijn T-mobile contract laten ontbinden toen ze stopten met de gratis factuur per post. Maar bij vodafone en al die anderen is het precies dezelfde ellende. TV-aanbieders doen het ook allemaal. Elk kwartaal bij de BTW-aangifte is het weer gruwelijk irritant om in al die systemen je facturen bij elkaar te scharrelen. Een verbod op dit soort praktijken zie ik helemaal zitten.
Doen ze dat doelbewust om de consument te pesten? Het kost ze immers alleen maar geld om een loginsysteem te maken en het helpt niet bepaald mee met een snelle betaling. Een PDF is immers snel betaald, een loginfactuur niet. Kun je hier iets aan doen behalve de betaling uitstellen en korting eisen? Bijvoorbeeld met consumenteninkoopvoorwaarden? Hoe sterk sta je als consument dan?
Ze doen dat om verschillende redenen. Een ervan is dat ze door jou te laten inloggen op hun systeem gelijk allerhande aanbiedingen kunnen doen, waar je met een enkele muisklik op in kunt gaan. Die portal wordt niet alleen maar gebouwd voor de facturen. Bovendien kunnen ze in zo'n online portal precies zien wie er wel en niet naar zijn rekeningen kijkt. Niet omdat ze het zo interessant vinden wat jij precies uitspookt, maar big-data-gewijs is het interessant om profielen te hebben van wanbetalers danwel van groepen mensen waar je extra aan kunt verkopen.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-06 15:32
Anoniem: 483276 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:33:
[...]

Die nieuwe rekening zullen ze wel per post sturen. Maar je wilt hem graag vergelijken met wat je eerder van ze gehad hebt. Om te kijken of er niet dubbel gefactureerd wordt, of je de vergoeding al opgebruikt hebt voor dat type zorg, of je niet aan de max eigen bijdrage zit en dergelijke.

Ik heb meerdere conflicten gehad met zorgverzekeringen. (gewonnen en verloren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ach ADP Online is ook zo een fijn systeem. Inloggen om je loonstrook in te zien, maar natuurlijk wel regelmatig je wachtwoord wijzigen, overdreven veel eisen hieraan stellen en je mag geen oud wachtwoord gebruiken. Ow ja, in je gebruikersnaam zit een 6 cijferige code wat het klant nummer is van je (ex)werkgever.

@TS: Voor een paar euro per maand stuur ICS gewoon de factuur thuis. Volgens mij krijg ik het bij mijn ABN Gold card zelf gratis thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deveon schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:04:
Ach ADP Online is ook zo een fijn systeem. Inloggen om je loonstrook in te zien, maar natuurlijk wel regelmatig je wachtwoord wijzigen, overdreven veel eisen hieraan stellen en je mag geen oud wachtwoord gebruiken. Ow ja, in je gebruikersnaam zit een 6 cijferige code wat het klant nummer is van je (ex)werkgever.
ADP is absoluut drama, maar je gebruikersnaam is gewoon vrij te kiezen, ik heb namelijk compleet eigen gebruikersnaam die zonder klantnummer is :P
De facturen zelf voldoen gewoon aan alle gestelde eisen, jij staat bijzonder zwak door betaling te gaan uitstellen. Je mag van alles gaan eisen (zoals je al zakelijk doet), maar zij hoeven daar helemaal niet in mee te gaan. En natuurlijk kan je dan gewoon andere inkoper pakken, maar er zijn segmenten waar ze gewoon allemaal dezelfde systemen hanteren (telecom).

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 13-01-2016 16:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mashell
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11-2019
Ik accepteer alleen zakelijke facturen op papier. Facturen per email sneeuwen onder tussen de erfenissen van nigeriaanse prinsen en phising pogingen en acht ik dus vanwege het gekozen transport medium per definitie niet betrouwbaar. Financiele zaken kunnen niet per email.
Maar inloggen om een factuur te bekijken is nog een drmatische stap verder. Daar gaat alle gebruiksgemak verloren.
Als je een paar procent korting krijgt doordat het bedrijf kosten bespaard door geen papieren facturen meer te sturen en jij ongemak ondervindt door de omslachtige procedure is daar nog iets voor te zegegen, maar op iniatief van met het voordeel alleen voor het bedrijf, nee daar doen we niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Trommelrem schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:03:
[...]
Wel heb ik een keer een vergoeding gekregen omdat ICS blijkbaar niet goed had gecommuniceerd dat ze gingen stoppen met papieren facturen.
Wat betreft ICS: ik heb een keer een betaling gemist, doordat ik een email niet had gekregen. Resulteerde in een boete.
Daarop heb ik een zeer boze mail gestuurd, waar in ik heb geëist dat ze terug gingen naar papieren facturen zolang ze hun mailsysteem niet op orde hebben. Sindsdien krijg ik nog steeds iedere maand een factuur per post... :) En de boete hoefde ik natuurlijk ook niet te betalen.
DonChaot schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:41:
[...]

Omdat ze nog steeds automatische incasso rechten hebben meestal denk ik.
Kan wel zijn, maar als jij de betaling storneert zullen ze toch weinig andere keuze hebben dan jou een papieren factuur te sturen. Want geld afschrijven zonder dat je daar controle of inzicht over hebt is nog steeds niet toegestaan in Nederland...

[ Voor 25% gewijzigd door Pietervs op 13-01-2016 16:57 . Reden: aanvulling ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:07
De banken hebben ooit een oplossing hiervoor geprobeerd te maken (FINBOX).
Alleen jammer dat die nooit aangeslagen is.

Persoonlijk vind ik facturen in pdf heel onpraktisch.
Als je het digitaal wil doen stuur dan een UBL bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

noppus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Die nieuwe rekening zullen ze wel per post sturen. Maar je wilt hem graag vergelijken met wat je eerder van ze gehad hebt. Om te kijken of er niet dubbel gefactureerd wordt, of je de vergoeding al opgebruikt hebt voor dat type zorg, of je niet aan de max eigen bijdrage zit en dergelijke.

Ik heb meerdere conflicten gehad met zorgverzekeringen. (gewonnen en verloren)
Maar daarvoor kan je ze voor opzeggen toch downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Dan ben ik zeker de enige die het voordeel van een login wel ziet voor het bekijken van facturen. Voor mijn mobiele abonnement is het ideaal en kan ik meteen zien hoeveel ik afgelopen maand heb verbruikt in vergelijking met eerdere maanden. Voor Ziggo kan ik ook inloggen, niet dat ik dat ooit doe, want het is toch altijd hetzelfde.

Ik heb dan ook wel de meeste diensten op automatische incasso staan. Scheelt nog meer gedoe. Verder heb ik ook echt een hekel aan papieren post, dat mag wat mij betreft morgen verdwijnen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 17:21

Foamy

Fulltime prutser

Anoniem: 483276 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:11:
[...]

Maar daarvoor kan je ze voor opzeggen toch downloaden? :)
Maar dan is het toch nog steeds belachelijk dat je als (ex)-klant je facturen niet meer in kunt zien? Als bedrijf moeten zij die gegevens tig jaren bewaren. Jij als consument voor de belasting ook. Maar als je de facturen enkel via login aanbied, zou ik als consument toch mogen verwachten dat deze ook inzichtelijk blijven, tenzij er duidelijk aangegeven staat dat je elke factuur moet downloaden?

blub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23

Tim Schuhmacher

abasios

ik kan me ook ergeren aan de naamgeving van de pdf facturen. 993848236613.pdf - geef me dan
factuur-2016-04-12.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Tim Schuhmacher schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:53:
ik kan me ook ergeren aan de naamgeving van de pdf facturen. 993848236613.pdf - geef me dan
factuur-2016-04-12.pdf
Toevallig is de NS wel goed in factureren. De bestandsnaam is voor mij gibberish, maar mijn administratieprogramma begrijpt het wel en het is gewoon een PDF bijlage.

Er zou dus wel een standaard mogen komen voor bestandsnamen en inhoud, die ook door administratieprogramma's kan worden begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:07
Als consument word je echter gek van die inlogsystemen. De creditcardmaatschappij ICS kan geen fatsoenlijke factuur sturen. Ook Ziggo verschuilt zich achter een systeem. ICS stuurt niet eens een factuurmelding en gaat er maar vanuit dat je elke dag inlogt om te kijken of er een factuur klaar staat.

Ik krijg gewoon netjes een mail van ICS als m'n creditcard rekening weer klaarstaat om te betalen. Vanaf die mail heb ik nog 21 dagen de tijd. En kort voor betaaltermijn krijg ik nog een SMSje mocht ik nog niet betaald hebben.
Heb ICS via ABN AMRO overigens.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:41:
[...]

Ik krijg gewoon netjes een mail van ICS als m'n creditcard rekening weer klaarstaat om te betalen. Vanaf die mail heb ik nog 21 dagen de tijd. En kort voor betaaltermijn krijg ik nog een SMSje mocht ik nog niet betaald hebben.
Heb ICS via ABN AMRO overigens.
Dit kun je via Mijn ICS gewoon aanzetten onder Card Alerts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Frieda schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:30:
[...]

Dit kun je via Mijn ICS gewoon aanzetten onder Card Alerts.
Bij mij niet:
With Card Alerts you can receive the latest information about your credit limit and payments via text messages or email. Unfortunately we can only offer this service in Dutch, so on this website it is not possible to request Card Alerts.
Dan zou ik dus eerst een Nederlandse kaart moeten aanvragen. Eerst klantenservice bellen, twee weken de huidige kaart geblokkeerd, sturen ze het op naar een verkeerd adres, weer een nieuwe online code instellen, etc. etc. etc. Met al die moeite win ik alleen maar 2 euro per maand boete. Ik heb ooit eerder een nieuwe kaart moeten ontvangen vanwege het schandaal bij Target. Laat maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Trommelrem op 17-01-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Mx. Alba

hen/die/zij

ADP inderdaad. Mijn werkgever is overgestapt van ADP naar een andere salarisclub. Na een paar maanden kan je dan dus niet meer inloggen bij ADP. Aan elke werknemer dus om even zijn hele geschiedenis bij ADP te downloaden. En mooi niet dat er een knopje "download alles" staat. Je moet individueel elk salarisstrookje openen en downloaden. 8)7

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik moest vanochtend aan dit topic denken bij het horen van een radioreclame van de belastingdienst. Blijkbaar krijg je binnenkort geen blauwe brief meer maar mag/moet je heel gemakkelijk zelf inloggen op je digitale berichtenbus.
Dus moet je zelf gaan opletten en in de gaten gaan houden wanneer je belasting mag moet betalen. Stomme gedoe hebben ze ook al een tijdje emt omzet belasting.

leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker voor onszelf! :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:29

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Vandaag mail van MijnOverheid.nl dat er een belangrijk!!!111!!! bericht klaar staat in mijn digitale inbox.

Vanwege het 'belangrijke' wil ik via mobiel direct even kijken. Dus op een klein scherm naar de website, door naar DigID, wachten op de SMS, switchen tussen SMS en de site om de code in te voeren...

...bleek het de jaarlijkse uitnodiging tot belastingaangifte te zijn. Totaal geen persoonlijke en andere privacygevoelige informatie. Had dat nou echt niet als PDF of plain text in die email gekund?

Edit; aangezien m'n rantmode nog aan stond; tijd geleden een betaalachterstand bij de zorgverzekering. Wegens switchen van rekening hadden we hier even geen zicht op. Toen ik aangaf dat ik nog geen rekening of herinnering had gekregen werd ik verwezen naar de inbox van MijnZilverenKruis. Nooit van gehoord, maargoed, even inloggen maar. En daar vind ik herinnering 1, herinnering 2, laatste verzoek 1 etc.
Maar de email waar uiteindelijk in stond dat m'n aanvullende verzekeringen waren stopgezet ivm. een achterstand (met naam en toenaam) werdt wél via de email verzonden... Stuur die herinneringen dan ook gewoon zo als je me blijkbaar wel via email weet te bereiken.

[ Voor 39% gewijzigd door Belindo op 30-01-2016 15:56 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Natuurlijk willen al die instanties dat je inlogt op hun site... Dan ben jij zelf verantwoordelijk voor dat account inclusief alle gegevens. Dat is voor hun makkelijker.
Ik word zelf helemaal tureluurs van al die accounts en wachtwoorden. En de onoverzichtelijk en trage websites. En nee, ik ga niet al mijn wachtwoorden in een third party app plempen of nog erger: een third party website. Je bent wel echt oliedom bezig als je dat doet.

Stuur mij maar een mailtje met een PDF bestand. Dat mogen alle bedrijven van mij wel doen. Je kan dan ook nog eens een simpele mailrule aanmaken die al jouw facturen in de juiste mapjes zet. En als je het toch op papier wilt kun je deze uitprinten :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Belindo schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:48:
Toen ik aangaf dat ik nog geen rekening of herinnering had gekregen werd ik verwezen naar de inbox van MijnZilverenKruis. Nooit van gehoord, maargoed, even inloggen maar. En daar vind ik herinnering 1, herinnering 2, laatste verzoek 1 etc.
Facturen en herinneringen op deze wijze horen gewoon op de zwarte lijst van algemene voorwaarden, of beter nog, dat iets plaatsen in een niet door de klant/burger aangewezen afleverlocatie geen communicatie in juridische zin inhoudt.

Dit probleem kan alleen wettelijk worden opgelost, ergo een lobby bij wetgevende macht is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:33:
ADP inderdaad. Mijn werkgever is overgestapt van ADP naar een andere salarisclub. Na een paar maanden kan je dan dus niet meer inloggen bij ADP. Aan elke werknemer dus om even zijn hele geschiedenis bij ADP te downloaden. En mooi niet dat er een knopje "download alles" staat. Je moet individueel elk salarisstrookje openen en downloaden. 8)7
Waarom zou je alle salarisstrookjes willen downloaden? De jaaropgaves (en evt de laatste loonstrook van het jaar) zijn voldoende toch?
Belindo schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:48:
Vandaag mail van MijnOverheid.nl dat er een belangrijk!!!111!!! bericht klaar staat in mijn digitale inbox.

Vanwege het 'belangrijke' wil ik via mobiel direct even kijken. Dus op een klein scherm naar de website, door naar DigID, wachten op de SMS, switchen tussen SMS en de site om de code in te voeren...
Snap alleen niet dat ik deze mededeling in de berichtenbox en de post kreeg. Van mij mag de blauwe enveloppe wel stopgzet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Rukapul schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:14:
Dit probleem kan alleen wettelijk worden opgelost, ergo een lobby bij wetgevende macht is nodig.
Wetgeving is juist een deel van het probleem. Zo weigert mijn werkgever sinds kort om de loonstrook, die we al jaren elke maand in PDF-formaat toegemaild kregen, nog langer te mailen. Die moeten we op intranet zelf opzoeken en downloaden.

Wet bescherming persoonsgegevens is hier juist de boosdoener. Loonstrookjes vallen schijnbaar onder die wetgeving en de angst dat je per ongeluk in overtreding van die wet zou kunnen zijn is zo groot dat we niet alleen geen loonstrookjes meer toegemaild krijgen maar zelfs onze eigen loonstrookjes na het downloaden van het intranet niet vanaf ons zakelijke account mogen doormailen naar ons eigen mailadres, en die zelfs niet op USB-stick mogen zetten, omdat die informatie het bedrijf niet meer mag verlaten.

Natuurlijk zijn er legio mogelijkheden om die regels te omzeilen maar de werkgever heeft in elk geval z'n best gedaan om zichzelf van alle risico's vrij te pleiten.

Dit ter illustratie waar bedrijven in NL mee te maken hebben. Eén foutje en je staat in het beklaagdenbankje omdat je persoonsgegevens of andere "privacy gevoelige" informatie naar buiten hebt gebracht. Geen wonder dat ze allemaal beginnen met portals die bedoeld zijn om dat risico af te dekken. En natuurlijk grijpen ze ons bezoek aan hun site ook direct aan om ons nieuwe diensten aan te smeren maar dat spreekt min of meer vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Mx. Alba

hen/die/zij

En hoe doe je het dan als een instantie je laatste drie loonstrookjes nodig heeft? Sorry, maar die staan op een afgeschermd systeem? Ik denk niet dat ze dat accepteren.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Mx. Alba schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:48:
En hoe doe je het dan als een instantie je laatste drie loonstrookjes nodig heeft? Sorry, maar die staan op een afgeschermd systeem? Ik denk niet dat ze dat accepteren.
Dan doe je wat elke burger in die situatie doet, de regels van z'n werkgever negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06 18:08

Stoney3K

Flatsehats!

Rukapul schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:14:
[...]

Facturen en herinneringen op deze wijze horen gewoon op de zwarte lijst van algemene voorwaarden, of beter nog, dat iets plaatsen in een niet door de klant/burger aangewezen afleverlocatie geen communicatie in juridische zin inhoudt.

Het is in het verleden toch zo geweest dat het beëindigen van een overeenkomst en eventueel uit handen geven van zo'n rekening toch pas rechtmatig was als er aantoonbaar, per post, en een tijd geleden zelfs aangetekend, geprobeerd is om de debiteur te bereiken?

Anders kun je een leuke situatie krijgen als je je wachtwoord voor zo'n beveiligde omgeving niet meer weet en het e-mail adres wat daar aan staat gekoppeld niet meer werkt. Er is nog altijd geen verplichting om een werkend e-mail adres te hebben.

Dan krijg je een brief van een random incassobureau omdat je een rekening van 5 euro gemist hebt "Tja, dan had U maar in MijnSuperGemakkelijkBeveiligdeOmgeving moeten kijken". Kunnen ze ook weer lekker doorgaan met data-minen...
downtime schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:47:
[...]
Wet bescherming persoonsgegevens is hier juist de boosdoener. Loonstrookjes vallen schijnbaar onder die wetgeving en de angst dat je per ongeluk in overtreding van die wet zou kunnen zijn is zo groot dat we niet alleen geen loonstrookjes meer toegemaild krijgen maar zelfs onze eigen loonstrookjes na het downloaden van het intranet niet vanaf ons zakelijke account mogen doormailen naar ons eigen mailadres, en die zelfs niet op USB-stick mogen zetten, omdat die informatie het bedrijf niet meer mag verlaten.
Dat gaat een belastinginspecteur leuk vinden. "U kunt mijn aangifte niet controleren want tja, privacy he..."

[ Voor 23% gewijzigd door Stoney3K op 31-01-2016 04:40 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Misschien slaan ze bij dat bedrijf dan een beetje door, maar er is hier nog, als ik moet gokken 1-2 maanden geleden, een topic van een tweaker geweest die wilde weten of hij zijn werkgever kon aanklagen vanwege het sturen van een loonstrookje per e-mail.

Ik persoonlijk wil ze overigens ook gewoon per e-mail ontvangen, maar dat een werkgever er niet aan wil is helaas ook te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Per mail willen jullie?
Dus een email provider als Gmail mag je salaris weten? Hoeveel belasting je betaald? Want die scannen alle bijlages... Handig voor het doorzoeken enzo...
Of het moet en PDF met wachtwoord zijn dan? En wat voor wachtwoord moet dat zijn dan? Zelf gekozen? Wijzigt die wel eens? (Niet zo handig voor geschiedenis, welk WW was het 3 jaar terug?)

Dan vind ik een password manager met goede encryptie een stuk beter voor je privacy

Maar goed, iedereen zijn eigen voorkeur.

Ik krijg mijn salaris strookje elke maand op papier in een enveloppe uitgereikt door de directrice, en dat terwijl we een ICT bedrijfje zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik wil ze ook graag per mail en dat is een keuze die gemaakt kan worden op het portal van de salarisclub.
(de salarisclub stuurde ze een jaar of wat geleden overigens nog per post maar is op een gegeven moment overgegaan naar volledige digitalisering zonder post)
Standaard staan daar alle salarisstroken + jaaropgaves online als PDF en je kunt er voor kiezen om deze per mail te ontvangen op een vrij te kiezen mail adres.
De PDF documenten zet ik vervolgens op onze NAS en de mail gooi ik weg.

Bij een vorige werkgever kreeg ik ook iedere maand een enveloppe met het salaris strookje in m'n handen gedrukt en met enkele tientallen mensen op één locatie is dat ook goed te overzien.
Ondertussen werk ik echter al een aantal jaren bij een werkgever met tig locaties en een paar duizend werknemers en ik zou toch wel wat bedenkingen hebben bij de directeur als hij iedere maand enveloppen zou gaan uitreiken aan alle werknemers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:12 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-06 20:13
JCE schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:51:
[...]

Ik snap dat ook niet helemaal. Email is sowieso al "super" beveiligd dus daar al je facturen en betalingen langshalen is echt niet slim. Ik snap het bezwaar wel tegen al die systemen maar dan mailen?
Mijn mailbox is moeilijker te bereiken dan mijn brievenbus. En toch werd voorheen veel daar naar toe gestuurd. Dus waarom kan het niet gewoon naar mijn mailbox als ik dat graag wil?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Pagina: 1