Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DaytonaV2
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-11 19:29
Ik zoek een?
Een telefoon die meer dan een jaar meegaat en toch wel een vrij recente android versie draait. Hij moet geen zware games etc aankunnen maar toch wel voldoende snel zijn en dagelijkse taken vlot kunnen uitvoeren.

Je mag zeker shops in china voorstellen want ik ben ook van plan om daar 1 te kopen.

Wat is je budget?
Niet meer dan 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral soms eens een spelletje spelen en surfen, whatsapps enz.
Deze moet wel enkele jaren kunnen meegaan en liefst ook nog updates krijgen. (Het meot zeker geen high end smartphone zijn)

Wat heb je zelf al gevonden?
De Xiaomi Redmi 3 maar deze is nog nergens te koop denk ik.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zou de Redmi 3 een goede upgrade zijn of kan je me een ander toestel voorstellen?

[ Voor 5% gewijzigd door DaytonaV2 op 12-01-2016 21:48 ]

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-11 17:17
Gewoon voor een Moto G 2015 gaan. Momenteel €30,- cashback. Voor de 8 GB versie ben je dan ongeveer € 160,- kwijt. Of even doorsparen voor de 16 GB versie...
In beide gevallen ook nog 4G en schone Android.
O ja, nederlandse garantie is nog altijd prettiger dan achteraf dealen met een chinese webshop.

[ Voor 18% gewijzigd door edjedan op 12-01-2016 22:36 ]

• GoldenBE
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10 15:32
Ik ben zelf heel erg tevreden met mijn Xiaomi redmi 1S maar dat komt puur door de fantastische Cyanogenmod port. Wacht gewoon tot er custom roms zijn voor de redmi 3 als deze er niet zijn zit je vast op MIUI, wat voor sommigen de hemel is en voor anderen de hel.

[ Voor 54% gewijzigd door GoldenBE op 10-10-2016 16:48 ]

Verwijderd

Mijn schoonzoon heeft de Wiko Pulp 4G (€149). 5inch scherm, 16GB, uitbreidbaar, 13mp camera, 5gb selfie.
Android 5.1.Hij is er heel tevreden over.
Voor €30 meer is er ook de Wiko Pulp FAB 4G, met een 5,5inch scherm.

• N97
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-06 14:06

N97

Als je de mogelijkheid hebt om nog 1 week te wachten, zou zeker gaan voor de Xiaomi RedMi 3.
Redmi 3 wordt pas sinds Dinsdag in China uitgeleverd. Geef het een paar dagen en de tussenhandelaren zullen ze op voorraad hebben.
Ik heb de RedMi 1 (2014) gehad en heb nu de RedMi 2 Pro (2015), ik ben zeer tevreden over de RedMi als Xiaomi de lijn doorzet wordt de RedMi 3 weer een fantastisch toestel.

MIUI is android versie gemaakt door XIAOMI. Deze ROM vind ik zeer goed, elke week updates, werkt snel, standaard wordt er veel tools bij geleverd. Afhankelijk welke rom aanwezig is (of welke jezelf flasht) is de Nederlandse taal aanwezig.
Op dit moment draait MIUI V7 op android 5.1. Begin januari is MIUI V7 Android 6.0 aan de beta testers geleverd om te testen.

Waar je wel rekening moet houden is dat de RedMi alleen 4G op 1800Mhz heeft en niet 800Mhz. Maar 1800Mhz zendmasten worden steeds meer uitgerold. Ik zelf merk het niet echt.

AliExpress heeft de witte, de goedkoopste, al op voorraad voor € 133,- euro.