Hallo,
Ik heb een tijdje rondgekeken op het forum en de pricewatch en ik denk wel een aardig systeem bij elkaar te hebben geknutseld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p. Denk hierbij aan GTA V, Battlefield 4, CSGO, BO3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is €900 incl. verzendkosten en excl. assemblage. Hoger dan dit bedrag zou kunnen als dit het echt waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en 144Hz beeldscherm heb ik al.
1TB externe harde schijf ook. (deze gebruik ik om bestanden te wisselen tussen laptop en pc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die standaard in een pc horen met daarbij een wifi-kaart omdat een kabel leggen simpelweg niet lukt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, voor de rest maakt het me niet uit. Geen tweedehands.
GTX 970 of R9 390.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energieverbruik maakt me weinig uit. Een aftermarket CPU cooler lijkt mij overbodig daarom hou ik het bij de stock cooler.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of deze componenten goed samen kunnen en of er misschien nog aanpassingen mogelijk zijn voor betere grafische prestaties of een goedkoper systeem.
Ook zag ik de cashback actie van MSI, misschien dat daar wat mee te doen is?
Het internet op mijn laptop met deze wifi-kaart is goed en het heeft dezelfde specificaties als de toegepaste wifi-kaart dus dat moet goed komen.
Alvast bedankt!
Ik heb een tijdje rondgekeken op het forum en de pricewatch en ik denk wel een aardig systeem bij elkaar te hebben geknutseld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080p. Denk hierbij aan GTA V, Battlefield 4, CSGO, BO3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is €900 incl. verzendkosten en excl. assemblage. Hoger dan dit bedrag zou kunnen als dit het echt waard is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en 144Hz beeldscherm heb ik al.
1TB externe harde schijf ook. (deze gebruik ik om bestanden te wisselen tussen laptop en pc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die standaard in een pc horen met daarbij een wifi-kaart omdat een kabel leggen simpelweg niet lukt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor, voor de rest maakt het me niet uit. Geen tweedehands.
GTX 970 of R9 390.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het energieverbruik maakt me weinig uit. Een aftermarket CPU cooler lijkt mij overbodig daarom hou ik het bij de stock cooler.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of deze componenten goed samen kunnen en of er misschien nog aanpassingen mogelijk zijn voor betere grafische prestaties of een goedkoper systeem.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,95 | € 191,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 359,58 | € 359,58 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 41,95 | € 41,95 |
1 | TP-Link TL-WN881ND | € 13,95 | € 13,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 38,95 | € 38,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 871,52 |
Het internet op mijn laptop met deze wifi-kaart is goed en het heeft dezelfde specificaties als de toegepaste wifi-kaart dus dat moet goed komen.
Alvast bedankt!