Toon posts:

Wijziging User Review http://tweakers.net/gallery/114278

Pagina: 1
Acties:
  • 2.034 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte aan wie hebt betreft,

Goedenavond.

Gaarne zie ik de onterecht feedback van user mrfu verwijderd worden

Ik heb deze man netjes betaald en alles goed verpakt retour gezonden daar het het geleverde niet overeenkwam met wat aangekocht is, de terugstorting is door deze meneer nog niet gedaan.

Zie ter verduidelijking van wat er gepasseerd is a.u.b.: http://gathering.tweakers.net/forum/pm_discussion/1985159//0.

Met vriendelijke groet,
Kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze meneer noemt mij zelfs een oplichter, vreemd gezien mijn feedback en tevens smaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar ik denk dat dit helaas een nogal lang verhaal zal worden is heb ik voor uw gemak alle feiten even kort even overzichtelijk op een rijtje gezet

V&A aangeboden: AMD Phenom II X4 955 Black Edition
V&A aangeboden: ASRock 890FX Deluxe4

asrock-890fx-deluxe4.htmlaangekocht voor 86,00 euro niet vermeld dat er geen I/O shield bijzit dit terwijl het notabene nog in een werkende PC zat voor de verkoop aanving, een I/O shield wat niet onder de 20,00 euro te koop is.

Asrock 870 extreme 3 R20 gekocht met I/O shield en AMD X4 955voor 70,00 euro waarvan bij inbouwen bleek dat het een totaal verkeerd I/O shield is, wat ook niet onder de 20,00 euro te koop is.

Totaal dus 156,00 euro voor beide setjes een korting van 3,50 euro is gegeven en 152,50 wordt betaald

per setje is dus 1,75 euro korting gegeven

er wordt bij het melden van het probleem met het asrock 890fx deluxe 4 aangegeven dat het terug betaald zal worden als ook de AMD X4 955 retour verkoper geeft aan 73,00 euro retour te storten, dit terwijl er 86,00 euro -1.75 euro 84,25 euro voor betaald is, tracht verkoper zich met alle door hem veroorzaakte ongemakken ook nog onrechtmatig 11,25 euro toe te eigenen.

Na terecht klagen hierover wordt koper als een zeurder aangemerkt, enig fatsoen bij verkoper om excuses te maken voor de geleden ongemakken ontbreekt helaas, compensatie voor alle geleden ongemakken in de vorm van een aangekochte processor behouden is niet mogelijk daar verkoper zegt niet te hebben aan een los moederbord of processor, zeer vreemd daar verkoper deze wel los adverteert.

Verkoper is niet helaas is voor rede vatbaar, deze uiteenzetting zal uiteraard ook als feedback gegeven worden aan mrfu opdat een ieder kan zien hoe deze meneer te werk gaat.

daar ik wel aan mijn verplichtingen voldaan heb verwacht ik dat als verkoper onterecht negatieve feedback retour geeft dat deze verwijderd wordt

Met vriendeljike groet,
Kees.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 23:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Ho ho ho, het is nog niet retour. Mocht ik (ooit) iets retour krijgen, zal ik een retour betaling doen.
Die retour betaling zal ik ook netjes documenteren en hier grafisch delen, zodat het openbaar zichtbaar is.
Want ik vertrouw geen 1 woord meer van je en dat is nog zacht uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ho ho?

ik denk dat alleen een moderator het recht heeft om iets te stoppen

Wat jouw vertrouwen in mijn persoon betreft:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denken we dan maar.

Vertrouwen is iets wat je eerst in jezelf moet hebben voordat je het ook in andere mensen kan hebben.

https://www.kiala.nl/tnt/...954144350307958498/return dat is de eerst gemelde foute levering die gedaan is waarbij jij je onrechtmatig trachtte 11,25 euro toe te eigenen. na mij een zeurpiet te noemen met gegronde klachten koos je eieren voor je geld en beloofde het juiste aankoopbedrag terug betalen daar anders das dit afgehandeld zou hebben met jou. Ik laat me niet bestelen

Dit vuil geleverde moederbord is voor je gereinigd en van de nieuwste bios voorzien en getest en goed werkend retour gezonden, geen dank van jouw zijde hiervoor gehad.

Pakket twee waarvan ook het vuil geleverde moederbord is gereinigd en voorzien van de nieuwste bios is getest en goed werkend verzonden en kun je uiteraard gewoon afhalen daar het al klaar ligt https://www.kiala.be/benl...96794E0533D01A8C05A36/c2c en door jou afgehaald kan worden.

Alles wat ik verwacht is eerlijkheid van handelen en dus leveren wat is overeengekomen waar jij helaas niet aan voldaan hebt en daardoor mij met een hoop werk hebt opgezadeld, gezien je feedback had ik ook wat vakkennis verwacht, helaas beschik jij daar niet over over en lever jij moederborden in nota bene in statisch krantenpapier en ook nog zonder of met een volkomen onjuist I/O shield.

Jij bent betrouwbaar zeg je en neemt geen "losse processoren"of "losse"moederborden retour, maar verkoopt deze wel gewoon los, mij voor alle ellende een van mijn gekochte processoren laten houden kon niet, vandaar dat ik voorstelde om je alias mrfu mister for you te wijzigen in mrfme mister for me, daar door je handelswijze je bewijst alleen aan ME te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Beste naam verwijderd,

Bedankt voor je reactie. Gezien je nog steeds je leugens volhoudt, misschien dat je even naar je eigen handelen moet kijken.

Voorgaande oplichting
Nog meer bewijs over zijn praktijken
Nóg meer bewijs...
Nog meer vervelende communicatie
Nou zeg. Zo kunnen we nog even door gaan.
Deze is ironisch omdat je zelf negatieve feedback plaatst bij andere mensen om dezelfde reden.
Maar vooral veel gezeur en vijandig gedrag.
Ineens klagen dat iets 'niet meer werkt' nadat je je zin niet krijgt. Klinkt heel erg bekend!
Maar iedereen is slecht in communicatie, behalve Kees!
En nog meer...

Dus dat je mij nu lastig valt met ongegronde eisen ligt aan mij en niet aan jou. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 18-01-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Lees de topic warning

[ Voor 86% gewijzigd door Microkid op 14-01-2016 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Zoals afgesproken, hierbij het bewijs van de retour overboeking van het retour ontvangen pakket:

Modbreak:Doe eens even geen rekeningnummers posten met namen erbij

[ Voor 33% gewijzigd door InFamous op 14-01-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
En dan zet je hier maar gewoon iemand zijn rekeningnummer en naam neer?
Ben je wel helemaal goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

geen persoonsgegevens!

[ Voor 101% gewijzigd door Microkid op 14-01-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er staan weer voor & achternamen bij...

[ Voor 17% gewijzigd door InFamous op 14-01-2016 21:51 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Dit omdat Kees de Jong overal andere namen gebruikt. Dus om verwarring te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja en die staan ook in de feedback die zie ik dus graag verwijderd

Mrfu gebbuikt ook ander namen mrfu en andy, ik heb zijn privacy wel gewaarborgd

Ik ben inmiddels al in overleg met een advocaat daar de handelswijze van mrfu mijn privacy en goede naam schendt en dit op tweakers.net gewoon wordt toegelaten

daarbij is in de inzichtelijke DM overeengekomen dat er 84 euro retour zou komen voor setje nr 1 voor wat nu maar 74,28 euro is, meneer komt duidelijk zijn afspraken niet na, het is voor meneer te hopen dat hij dit wel gaat doen.

afgesproken is dat meneer het aankoopbedrag van 152,50 + 2 x 3,95 extra verzendkostenveroorzaakt door zijn onjuiste levering retour stort 160,40 euro totaal.

uit de dm: Kees de Jong

Ja het volledige originele bedrag is + 2 x verzendkosten door u veroorzaakt door niet te leveren wat is overeengekomen, precies te weten dus 152,50 + 2 x 3,95 euro totaal 160,40 euro.

Als u dat retour stort na ontvans van de Asrock 870 Exreme3 met ONJUIUST I/O shield en de 955 X$ amd processor dan is het wat mij betreft afgehandeld,.

Voor alle duidelijkheid en wellicht ten overvloede ik ben op geen enkele manier bereid kosten te maken voor ellende die door u is veroorzaakt.

In het geval dat u onjuist denkt dat ik hier boete moet doen voor wat u veroorzaakt heeft dan laat ik deze kwestie verder afhandelen.

Ik heb mijn best gedaan u te bewegen om de door u gemaakte fouten in te zien en u had uw excuses hier voor aan kunnen bieden die zeker op zijn plaats zijn, maar helaas zie ik dat u een van die mensen bent die geen verantwoording willen dragen voor hun daden.

Ik stop in dit door u veroorzaakte drama drama geen tijd meer en doen we het maar op de dure manier met wat eerlijk dan te gegeven feedback die er niet best uitziet voor u.

Ik hoor wel wat u gaat overmaken in euro's

Met vriendelijke groet,
Kees

"Hoi Kees,

152,50 voor deze keer. Dan ga ik een grotere doos regelen ;)

Mvg,
Indy"

zondag 03 januari 2016 23:47

mrfu

Ja, stuur maar

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 19:18 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de processor die je aan mij verkocht hebt voor 35,00 euro kost nu ineens 45,00 euro mogen andere tweakers nu gaan betalen voor de verzendkosten die je aan mij moet terugbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat je niet excact hebt geleverd wat is afgesproken is in onze DM gewoon zichtbaar http://gathering.tweakers...discussion/1985159/114278 en ook hier: http://www.filedropper.com/asrockmainboard870extreme1
http://www.filedropper.com/asrockmainboard870extreme3

In je omschrijving staat dat deze compleet komt met een I/O shield en niet dat je die levert met een verkeerd I/O shield

Je bent dus overduidelijk gewoon leugens aan het verspreiden en lastert mijn goede naam.

het zou prettig zijn vooral voor jezelf en zeker ook voor je mede tweakers als je vanaf heden gewoon de waarheid vertelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het zou ook fijn zijn dat de TS na 11 jaar weet dat er een Edit knop is, ipv telkens een nieuwe post te plaatsen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lees je het niet en reageer je al helemaal niet zoals in de waarschuwing staat.

[ Voor 82% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-01-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met alle respect, maar hoe zou je het zelf vinden als een verkoper onjuiste zaken levert niet retour stort wat beloofd is en jou dan ook nog een oplichter noemt?

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-01-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mrfu kun je dit even uitleggen daar we zijn overeengekomen dat je de onjuiste leveringen retour zou nemen en pakket 2 al dagen klaar lag om door jou afgehaald te worden en de status nu is: Pakket geretourneerd naar de verkoper?.

https://www.kiala.be/benl...954144350307958688/return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:39

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:00:
mrfu kun je dit even uitleggen daar we zijn overeengekomen dat je de onjuiste leveringen retour zou nemen en pakket 2 al dagen klaar lag om door jou afgehaald te worden en de status nu is: Pakket geretourneerd naar de verkoper?.

https://www.kiala.be/benl...954144350307958688/return
Graag je vorige berichten aanpassen via de edit knop in plaats van dubbel posten.

[ Voor 72% gewijzigd door InFamous op 14-01-2016 21:55 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Ragdoll,

het is een nieuw bericht na de constatering op dat tiijdstip dat verkoper het pakket niet heeft afgehaald en geen herhaling van een eerder bericht, ik begrijp dus niet wat ik daar aan zou moet editen? als ik alles onder elkaar plaats als u dat soms bedoeld dan wordt het toch een lang moeilijk leesbaar verhaal?

Edit:

Beste Ragdol,

Bedankt voor de uitleg ik begrijp nu wat u bedoeld.

Daar ik zeker geen ongewenste handelingen wil doen zal ik uw advies opvolgen, is het aan te raden alles wat er nu al gepost is nog te editen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 23:40 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Als jouw post de laatste in het topic is en je hebt wat toe te voegen dan graag in je laatste post bijvoegen. Meerdere posts achter elkaar valt onder kicken en is ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses dat ik dit niet edit het is zeker mijn bedoeling niet om te kicken maar het volgende is in de DM met mrfu door mrfu gepost waarvan ik hoop dat dit deze keer wel waar is.

Ik wil dan ook graag de bevestiging van een moderator of het gequote wel klopt?

"mrfu

Graag de gegevens. Ik heb namelijk al contact gezocht met Tweakers, dus die willen onze communicatie hier."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Jouw post was niet de laatste in het topic, dan is het geen probleem een nieuwe post te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha nu is het helemaal glashelder, mijn dank! _/-\o_

Beste Indy,

72,28 euro en 86,00 euro is 158,28 euro.

Daar u duidelijk bewezen heeft geen man van u woord te zijn en om dit door u veroorzaakte slepende drama te beindigen ga ik akkoord als u de 86,00 euro retour stort bij ontvangst van het Asrock870 Extreme3 moedrbord en de X4 955

Ik verwacht wel dat u uw onterecht gegeven feedback verwijderd waarop ik mijn eerlijk gegeven feedback ook zal verwijderen

Graag hoor ik of u hiermee akkoord gaat

Met vriendelijke groet,
User Kees

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 18:59 . Reden: poging to oplossing van geschil ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Niet online

mrfu

Ik heb het bedrag retour gestuurd en daarmee voldaan aan mijn deel.

Wil jij dan gaan uitleggen waarom je 3 namen gebruikt en 2 tweakers accounts als je eerlijke zaken doet?

Daarnaast hoor ik dat er nog meer mensen in jouw val zijn gelopen en nu ook lastig gevallen worden door je tientallen dreig emails. Uitleg aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je heb helemaal nog niet voldaan aan je deel, er is maar 74,28 euro retour gestort en de 2 e zending heb je geweigerd en zadelt mij ondank je belofte weer met kosten en handelingen op. ik heb jou 152,50 betaald voor iets wat compleet onjuist is geleverd. Jij bent niets tekort gekomen , ik wel helaas

De betaling van 74,28 euro heb je zoals hierboven beloofd gepost, zij het dat een moderator wederom moest ingrijpen vanwege privacy schending, de tweede betaling is niet gedaan en ook niet hier zoals door jou beloofd gepost hier.

Je kunt je dan natuurlijk af gaan vragen wie wel en niet zijn afspraken nakomt?

Het zou prettig zijn als je vooraf even iets goed checkt alvorens lasterende uitspraken te doen van 2 tweaker accounts die ik zeker niet heb en me sowieso afvraag wat daar het nut van zou zijn.

Uitleg:, alle negatieve feedback is omdat mensen zoals jij niet leveren wat gekocht is en mede gebruikers door een dergelijk laakbare handelswijze daarmee met een hoop werk opgezadeld worden.

een simpele check op wat ik verkocht heb laat volle tevredenheid van kopers zien, simpel omdat als ik iets verkoop ik het graag verkoop op een manier waar ik zelf zeer tevreden mee zou zijn als ik het kocht. Mensen hebben nu eenmaal graag waar voor hun geld.

Ik gebruik helemaal geen 3 namen mijn Alias is kees de jong zoals dat van jou mrfu is.

Mijn N.A.W gegevens zijn gewoon bij de crew van tweakers.net bekend die mensen hebben daar geen problemen mee, jij schijnbaar wel ondanks dat je zelf ook onder je alias aanwezig bent hier.

Als ik iets verkoop hier weet de koper exact wat hij of zij krijgt en ik lever zeker niet een moederbord met z een I/O shield wat niet past op een moederbord waarvan ik en jij gezien je vele handelingen hier weten dat dit onder de 20,00 euro niet te koop is.

Een voorstel mijnerzijds om 10 euro van de prijs af te doen en ik er zelf nog 10,00 euro bij moet leggen om een werkend setje te hebben ga je niet op in.

Met ander woorden je neemt totaal geen verantwoording voor je gedane verkopen, DM van ander tweaker bevestigen dit ook, het woord aftersales komt in jouw woordenboek dus helaas niet voor

Maar goed we kunnen dit nu oplossen door beiden de feedback te verwijderen, ik doe dan water bij de wijn daar mijn feedback opgemaakt is naar waarheid.

Ik heb je, ondanks de immense ellende die je veroorzaakt heb door jouw"vakmanschap", nu een voor jou zeer gunstige oplossing aangeboden die mij a geld kost en b een hoop tijd in de vorm van ingaan op je aanbod van 86,00 euro retour storten als je de Asrock 870 Extrreme3 met het foute I/O shield en de X4 955 retour hebt gehad van mij.

Graag hoor ik dus of je je belofte nog gaat nakomen, zo niet dan laat je mij weinig keus.

Laatste poging om dit op te lossen zonder tussenkomst van een advocaat:

Beste Indy,

Ik heb inmiddels contact gehad met tweakers.net op advies van mijn advocate inzake het feit dat je mijn privacy niet hebt gewaarborgd in de door jou geggeven feedback, dit is door de tweakers.net crew nu uiteraard aangepast en dit incident is uiteraard ook vastgelegd zodat deze privacy schending ook aantoonbaar is.

Graag hoor ik nu even of je zoals overeengekomen alsnog de 86,00 euro overmaakt als ik opnieuw het door mij aan jouw opgestuurde pakket en door jouw geweigerde pakket https://www.kiala.be/benl...954144350307958688/return met Asrock870 ectreme3 en fout bijgeleverde I/O shield nogmaals aan je opstuur?

Ook ben ik bereid mijn gegeven feedback te verwijderen als jij je gegeven feedback verwijderd.

Laat even weten of we dit NU onderling kunnen oplossen?

In afwachting van je antwoord en daarop te bezien hoe verder te handelen in deze.

Met vriendelijke groet,
Kees

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 10:08 . Reden: Laatse poging tot onderlinge oplossing zonder tussenkomst advocate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 22:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Lekker bezig Kees, dreigen met een advocaat om je beoordeling aan te (laten) passen...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meelobee schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:25:
Lekker bezig Kees, dreigen met een advocaat om je beoordeling aan te (laten) passen...
En wat zou jij doen als jij niet geleverd krijgt waar je voor betaald hebt?

En als de verkoper je dan belooft alles terug te storten als jij alles retour stuurt en dit vervolgens die belofte niet nakomt, denk jij dan van oh het is wel goed zo?

Of maak je dan net als ik de belofte om een advocaat in te schakelen daar ik aanneem dat jij net als ik voor je centjes moet werken en geen geldboom hebt waar je het even vanaf kan plukken?

En ja je hebt nu A gezegd en wees dus even eerlijk en geef antwoord op die drie vragen.

Ik stel mij in ieder geval heel coulant op daar ik zels aanbiedt mijn naar waarheid geggeven feedback te verwijderen om dit op te lossen zonder tussenkomst van een advocaat zodra ik MIJN geld terug heb..

Mvg,
Kees

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:49
Modbreak:Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ja deze gaat nu op slot en ik ga hier vanavond verder naar kijken.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.