Je heb helemaal nog niet voldaan aan je deel, er is maar 74,28 euro retour gestort en de 2 e zending heb je geweigerd en zadelt mij ondank je belofte weer met kosten en handelingen op. ik heb jou 152,50 betaald voor iets wat compleet onjuist is geleverd. Jij bent niets tekort gekomen , ik wel helaas
De betaling van 74,28 euro heb je zoals hierboven beloofd gepost, zij het dat een moderator wederom moest ingrijpen vanwege privacy schending, de tweede betaling is niet gedaan en ook niet hier zoals door jou beloofd gepost hier.
Je kunt je dan natuurlijk af gaan vragen wie wel en niet zijn afspraken nakomt?
Het zou prettig zijn als je vooraf even iets goed checkt alvorens lasterende uitspraken te doen van 2 tweaker accounts die ik zeker niet heb en me sowieso afvraag wat daar het nut van zou zijn.
Uitleg:, alle negatieve feedback is omdat mensen zoals jij niet leveren wat gekocht is en mede gebruikers door een dergelijk laakbare handelswijze daarmee met een hoop werk opgezadeld worden.
een simpele check op wat ik verkocht heb laat volle tevredenheid van kopers zien, simpel omdat als ik iets verkoop ik het graag verkoop op een manier waar ik zelf zeer tevreden mee zou zijn als ik het kocht. Mensen hebben nu eenmaal graag waar voor hun geld.
Ik gebruik helemaal geen 3 namen mijn Alias is kees de jong zoals dat van jou mrfu is.
Mijn N.A.W gegevens zijn gewoon bij de crew van tweakers.net bekend die mensen hebben daar geen problemen mee, jij schijnbaar wel ondanks dat je zelf ook onder je alias aanwezig bent hier.
Als ik iets verkoop hier weet de koper exact wat hij of zij krijgt en ik lever zeker niet een moederbord met z een I/O shield wat niet past op een moederbord waarvan ik en jij gezien je vele handelingen hier weten dat dit onder de 20,00 euro niet te koop is.
Een voorstel mijnerzijds om 10 euro van de prijs af te doen en ik er zelf nog 10,00 euro bij moet leggen om een werkend setje te hebben ga je niet op in.
Met ander woorden je neemt totaal geen verantwoording voor je gedane verkopen, DM van ander tweaker bevestigen dit ook, het woord aftersales komt in jouw woordenboek dus helaas niet voor
Maar goed we kunnen dit nu oplossen door beiden de feedback te verwijderen, ik doe dan water bij de wijn daar mijn feedback opgemaakt is naar waarheid.
Ik heb je, ondanks de immense ellende die je veroorzaakt heb door jouw"vakmanschap", nu een voor jou zeer gunstige oplossing aangeboden die mij a geld kost en b een hoop tijd in de vorm van ingaan op je aanbod van 86,00 euro retour storten als je de Asrock 870 Extrreme3 met het foute I/O shield en de X4 955 retour hebt gehad van mij.
Graag hoor ik dus of je je belofte nog gaat nakomen, zo niet dan laat je mij weinig keus.
Laatste poging om dit op te lossen zonder tussenkomst van een advocaat:
Beste Indy,
Ik heb inmiddels contact gehad met tweakers.net op advies van mijn advocate inzake het feit dat je mijn privacy niet hebt gewaarborgd in de door jou geggeven feedback, dit is door de tweakers.net crew nu uiteraard aangepast en dit incident is uiteraard ook vastgelegd zodat deze privacy schending ook aantoonbaar is.
Graag hoor ik nu even of je zoals overeengekomen alsnog de 86,00 euro overmaakt als ik opnieuw het door mij aan jouw opgestuurde pakket en door jouw geweigerde pakket
https://www.kiala.be/benl...954144350307958688/return met Asrock870 ectreme3 en fout bijgeleverde I/O shield nogmaals aan je opstuur?
Ook ben ik bereid mijn gegeven feedback te verwijderen als jij je gegeven feedback verwijderd.
Laat even weten of we dit NU onderling kunnen oplossen?
In afwachting van je antwoord en daarop te bezien hoe verder te handelen in deze.
Met vriendelijke groet,
Kees
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 18-01-2016 10:08
. Reden: Laatse poging tot onderlinge oplossing zonder tussenkomst advocate ]