Verdachte reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Topicstarter
Ik struin wel eens door de pricewatch opzoek naar een product dat wat aandacht/onderhoud nodig heeft. kwam de Sony CMT-SX7B tegen, handleiding bij gepakt en de specs aangepast.

Echter, het viel me op dat het 4 reviews had. Deze zijn aangemaakt op 11, 12, 13 en 15 oktober. Aangemaakt door gebruiker accounts van... je raad het al bijna, 11 12 13 en 14 oktober. Daarna hebben deze accounts niks meer gedaan, op een reactie na dan.

Kan niet zeggen dat de reviews slecht zijn, maar krijg de indruk dat het waarschijnlijk maar 1 persoon is.

Locatie pricewatch: Sony CMT-SX7B Zwart

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Voor verdachte gebruikersreviews is er dit niet-gestickyde topic: Meldingen 'onreine' productreviews. Mag wel wat duidelijker naar gelinkt worden imo.
Verder is het redelijk verdacht inderdaad dat het allemaal nieuwe gebruikers zijn met een registratiedatum bij elkaar in de buurt. Meer kan ik er ook niet over zeggen :p

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zit even te kijken, maar ik zie geen direct verband tussen deze accounts behalve de registratiedatums en de reviews. Ik gok dus op een of andere actie van Sony waarvoor deze reviews zijn geschreven. Ik kan er basis van deze informatie in ieder geval niets mee doen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.