Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Dag kenners,

Ik heb thuis glasvezel internet en tv via fiber. Daar heb ik tv via een m7 group kastje.
Nu heb ik exact dezelfde erbij gekocht, alleen deze blijkt voor de provider online.nl geprogrameerd.
Heeft iemand een idee hoe ik deze werkend kan krijgen? Bijvoorbeeld ddor een firmware update ofzo? Fiber heeft geen oplossing.
Afbeeldingslocatie: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedImages/Content/Others/glas_ontvanger.png

Alle reacties

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-01 09:10

houthakker

Poehé

Soms haalt zo'n kastje automatisch een firmware/update/settings op via het IPTV wan, heb je al geprobeerd deze gewoon aan te sluiten en op te starten (en te wachten)?

Op mijn Animo kastje zit ook een reset knop, waarmee je het ophalen van de firmware kan forceren, wellicht zit er bij jou ook een reset knopje op de achterkant?

Specs

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 16:42
Mja m7 is online en canaal digitaal en tv vlaanderen en nog een paar, die zijn allen van m7 groep dus zou het na mijn idee wel moeten kunnen werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas geen reset knop. En ik heb hem wel aangesloten natuurlijk. Hij komt dan met de storings pagina van online. Iemand enig idee of zoiets ook te flashen is?