"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Niemand een idee ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Nee dus
Aan de software ligt het niet denk ik de nieuwste drivers geven nog hetzelfde resultaat.
Aan de software ligt het niet denk ik de nieuwste drivers geven nog hetzelfde resultaat.
Een monitor geeft die melding als hij aangezet wordt maar geen VGA signaal krijgt, maar als de computer gewoon uitgezet wordt zou hij dat natuurlijk niet moeten doen. Stop je de stroomkabel van je monitor bij je pc-voeding? Dan zou het zo kunnen zijn dat wanneer de PC uit gaat, de monitor ook even geen stoom krijgt en daarna weer aangezet wordt. Dan is het wel te begrijpen dat hij die melding geeft. Je zou dan de monitor rechtstreeks op het stopcontact moeten aansluiten.
De monitor krijgt rechtstreeks stroom van het net naar de bios ga ik deze avond is kijken toch al bedankt.
Het zou kunnen zijn dat via je videokaart een restspanning wordt verzonden en op het moment dat jij je computer uitzet dan gaat je voeding/kast wel uit maar dat laatste beetje restspanning activeert je monitor weer zodat je monitor aan blijft maar geen signaal ontvangt.
Ik heb dat vermoeden, zeker weten doe ik dat niet.
even kijken of de videokaart er goed inzit
succes
Ik heb dat vermoeden, zeker weten doe ik dat niet.
even kijken of de videokaart er goed inzit
succes
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
zeker dat mannetje dat bij mij in mijn monitor zit. nee dat is het niet want daar is er maar een van.
is er geen computer reparateur op het forum die weten dat soort dingen wel.
is er geen computer reparateur op het forum die weten dat soort dingen wel.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Pagina: 1