Koeler advies socket 1150

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik452
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-07 17:33
Ik zoek een?
Koeler voor socket 1150 (i5 4690k) voor overclocken! (Het liefst geen waterkoeling)

Wat is je budget?
Rond de 50 euro het liefst er onder maar als de performance heel goed zijn mag het er ook iets boven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben wel weg van Cryorig, ik zit zelf aan de H5 Ultimate te denken

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een grote Corsair 600T kast dus de hoogte zal niet veel uitmaken! Ik heb een Hero VI van Asus moederbord.

Ik hoor het graag :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05-2024
Een veel gebruikte koeler die het op zich prima doet is de pricewatch: Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Een andere keuze die misschien iets aantrekkelijker zijn: pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1 en de pricewatch: Noctua NH-D14

Weliswaar zijn de BeQuiet! en de Noctua duurder, dit zijn wel 2 koelers waar je heel goed mee vooruit kan. Vooral Noctua staat bekend om een sublieme prijs/stile/prestatie verhouding.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

De pricewatch: Scythe Fuma is op dit moment de koeler 'to beat' als het om prijs/prestatie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
In elk geval niet de Mugen 4 PCGH voor overclocken, die heeft fans met een vaste snelheid. Je kunt er wel wat mee overklokken maar tot de gewone Mugen 4 kan beter overweg met meer hitte (en is dan wel luider), terwijl in rust de gewone Mugen 4 stiller is (omdat de fan trager kan).

In elk geval is die pricewatch: Scythe Fuma voor minder dan €50 wel heel interessant, een dual tower kost normaal meer dan €60.

Er is ook weinig mis met de Cryorig H5 Ultimate waar je je oog op hebt. Let wel dat de fan in de weg kan zitten van je geheugen als dat een hoge heatspreader heeft.