Ik zoek een?
videokaart die alle huidige games maximaal kan spelen
Wat is je budget?
zit te zoeken voor een 2e hands kaart. budget is 200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i5-3550P
8gb crucial ballistix ram
2x MSI N660TI videokaarten (+100mhz overclock)
corsair cx650 psu
AOC full hd monitor 75Hz
ik zat te kijken naar de R9 290X. die zit 2ehands goed in mijn budget en geeft me een redelijke boost bij games die geen SLI ondersteunen.
ik zoek ook zeker een gpu die toekomstgericht is. ik zie mezelf niet naar 4k gaan binnen 5 jaar. maar misschien dat 1440p er wel in zit. voor dit jaar en waarschijnlijk volgend jaar blijf ik wel op full hd.
kwa performance in games die SLI ondersteunen zal ik er niet op vooruit gaan met een 290x. maar tegenwoordig speel ik vaker games die geen/slechte sli ondersteuning hebben. vandaar dat ik zit te kijken voor een enkele gpu.
videokaart die alle huidige games maximaal kan spelen
Wat is je budget?
zit te zoeken voor een 2e hands kaart. budget is 200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
i5-3550P
8gb crucial ballistix ram
2x MSI N660TI videokaarten (+100mhz overclock)
corsair cx650 psu
AOC full hd monitor 75Hz
ik zat te kijken naar de R9 290X. die zit 2ehands goed in mijn budget en geeft me een redelijke boost bij games die geen SLI ondersteunen.
ik zoek ook zeker een gpu die toekomstgericht is. ik zie mezelf niet naar 4k gaan binnen 5 jaar. maar misschien dat 1440p er wel in zit. voor dit jaar en waarschijnlijk volgend jaar blijf ik wel op full hd.
kwa performance in games die SLI ondersteunen zal ik er niet op vooruit gaan met een 290x. maar tegenwoordig speel ik vaker games die geen/slechte sli ondersteuning hebben. vandaar dat ik zit te kijken voor een enkele gpu.