Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
het kan wel...
moet het wel een ide aansluiting hebben en geen MFM, dan heb je een controller kaart nodig, en of die er nog zijn en of ze met een P3 samenwerken ???
moet het wel een ide aansluiting hebben en geen MFM, dan heb je een controller kaart nodig, en of die er nog zijn en of ze met een P3 samenwerken ???
is dacht ik geen IDE, heet anders, naam ff kwijt, maar misschien dat je nog zo'n oude controller kan vinden voor isa.
Nee het is geen SCSI het is gewoon zon standaard HD die er in zat.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als het geen IDE is, dan heb je voor zover ik weet nog een paar keuzes:
SCSI
ESDI
Tandy
Voor deze systemen zal je toch een bijbehorende controller moeten gebruiken.
Enne.. volgens mij geeft de comnbinatie van een MFM en (onboard) IDE gezeur wat betreft je IRQ toewijzingen.
SCSI
ESDI
Tandy
Voor deze systemen zal je toch een bijbehorende controller moeten gebruiken.
Enne.. volgens mij geeft de comnbinatie van een MFM en (onboard) IDE gezeur wat betreft je IRQ toewijzingen.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Pagina: 1