Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
over het algemeen Gamen maar merendeel oudere games zoals supreme commander, Minecraft, Planetary annihilation, misschien oude Homeworld
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen idee dacht rond de 350 euro ik heb zelf nog een monitor liggen
maar wil wel een systeem wat ik later kan upgraden mocht dat nodig zijn.
ik wil het eventueel wel zelf in elkaar zetten zodat hij ook kan zien hoe een PC is opgebouwd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor heb ik all en een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
eigenlijk alles behalve een monitor en muis.
Een WiFi adapter zou handig zijn omdat het op zijn kamer lastig is om een netwerk kabel te trekken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
een leuk systeempje waar je makelijk de oudere games op kan spelen ik heb een 1280x1024 monitor dus het is geen super high res
het mag eventueel ook wel een goede tweedehandse PC zijn maar voorkeur is nieuw.
over het algemeen Gamen maar merendeel oudere games zoals supreme commander, Minecraft, Planetary annihilation, misschien oude Homeworld
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen idee dacht rond de 350 euro ik heb zelf nog een monitor liggen
maar wil wel een systeem wat ik later kan upgraden mocht dat nodig zijn.
ik wil het eventueel wel zelf in elkaar zetten zodat hij ook kan zien hoe een PC is opgebouwd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor heb ik all en een muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
eigenlijk alles behalve een monitor en muis.
Een WiFi adapter zou handig zijn omdat het op zijn kamer lastig is om een netwerk kabel te trekken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
een leuk systeempje waar je makelijk de oudere games op kan spelen ik heb een 1280x1024 monitor dus het is geen super high res
het mag eventueel ook wel een goede tweedehandse PC zijn maar voorkeur is nieuw.
PSN: FreakGIB