Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag willen weten wat een tweedehands pc ongeveer moet gaan kosten. Ik heb nu een laptop die maar 15/20 FPS heeft tijdens het spelen van World of Tanks. Dit is uiteraard niet leuk spelen. Aangezien ik alleen World of Tanks speel ben ik op zoek naar een pc die dit speel met gemak kan draaien op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die World of Tanks met gemak kan draaien op de hoogste settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Ik laat mij graag adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tweedehands
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten aan wat voor bedrag ik moet denken.
Alvast bedankt. Ik speel geen andere spellen dus een tweedehands die World of Tanks kan draaien is voor mij genoeg.
Ik zou graag willen weten wat een tweedehands pc ongeveer moet gaan kosten. Ik heb nu een laptop die maar 15/20 FPS heeft tijdens het spelen van World of Tanks. Dit is uiteraard niet leuk spelen. Aangezien ik alleen World of Tanks speel ben ik op zoek naar een pc die dit speel met gemak kan draaien op de hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo goedkoop mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die World of Tanks met gemak kan draaien op de hoogste settings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Ik laat mij graag adviseren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tweedehands
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten aan wat voor bedrag ik moet denken.
Alvast bedankt. Ik speel geen andere spellen dus een tweedehands die World of Tanks kan draaien is voor mij genoeg.