Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus R752LB-T4099T zwart of grijs model?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01 13:56
Hallo,

Ik wil graag per direct deze Asus laptop bestellen: R752LB-T4099T

In de pricewatch staat deze laptop vermeld in de kleur zwart: pricewatch: Asus R752LB-T4099T

19 links naar winkels bevatten foto's waar deze laptop in het grijs is afgebeeld. 3 links naar winkels bevatten foto's waar deze laptop in het zwart is afgebeeld (4Launch/BCC/micromail). In de pricewatch is deze laptop ook zwart.

Als ik over ga tot koop (bijvoorbeeld bij BCC) ontvang ik dan een zwart of grijs model? Voorkeur is namelijk zwart.

Kan iemand mij hier in ondersteunen wat ik ga krijgen?

Bij voorbaat dank!!

htg

whatever it takes

Alle reacties

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Dit kan je het beste navragen bij de winkel waar je hem gaat bestellen. Azerty is bijvoorbeeld tegenstrijdig. Ze beelden de grijze versie af, maar bij de specificaties staat dat de kleur zwart is.

• htg
Bij BCC is het een grijs model. De klantenservice heeft dit bevestigd. Hier is vaker over contact opgenomen.

whatever it takes

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-10 04:40
ik ben dit zelf ook al een aantal keren tegengekomen. (toetsenbord indelingen) Webwinkels gebruiken vaak foto's voor meerdere producten waarvan het uiterlijk (bijna) het zelfde is. Hierdoor kan er soms verwarring zijn. ik denk dat het in dit geval ook zo is. Om het zeker te weten kan je het beste de webwinkel bellen om navraag te doen.

• htg
De bovengenoemde laptop is grijs aan de binnenkant en zwart aan de buitenkant. Gesproken met Asus.

Het alternatief voor de bovengenoemde laptop is volledig zwart: pricewatch: Asus X751LX-T4102H

Heeft ook 4gb memory onboard. Wel heeft deze een lege gleuf. De andere is met 8gb extra voorzien.

De laptops komen vrijwel op hetzelfde neer. Ook beide hebben ze Wireless video volgens Asus (volgens tweakers pricewatch: Asus X751LX-T4102H niet).

Ook heeft de laptop volledig in het zwart geen 5.0 Ghz ondersteuning. Is dat nou erg bezwaarlijk tegenwoordig? Zou wel blij zijn de volgende 10 jaar mee te kunnen.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/464332;475796/

Zou ik de wireless lan die in de laptop zit kunnen vervangen? Neem aan dat deze niet onboard zit?

Heb zelf een nieuw forum onderwerp opgezet omdat het meer hardwareinhoudelijk op gaat: htg in "Asus R752LB-T4099T wifi vervangen?"

Wederom bedankt,

htg

[ Voor 15% gewijzigd door htg op 12-01-2016 17:45 ]

whatever it takes