Is mijn laptopscherm allergisch voor GoT?

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik zit met een zeeeeeeeeeer irritant probleem...

Ik ben absoluut verslaafd aan surfen op GoT. Maar het lijkt alsof mijn laptop allergisch is voor GoT.
Het gebeurt niet altijd; en ik weet helaas nog niet exact wanneer wel/niet maar...

Als GoT een tijdje in beeld staat, krijg ik op een gegeven moment een kleurenverschuiving op het scherm. Naast de donkerblauwe balk wordt dan ineens vergezeld door groen op de witte achtergrond: naast het donkerblauwe, loopt de balk in de kleur groen door. Dit gebeurt over het hele scherm.

Voor iemand met een lichte GoT-verslaving is dit natuurlijk een kwalijke zaak

Anyone die dit ook heeft meegemaakt? en nog liever: Wie weet wat de oorzaak is? Niet te vergeten: Wat is de oplossing?

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Lat eens een andere site wat langer staan, want het lijkt me vrij apart dat het allee bij GoT gebeurt.

Music Addicted

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 23:59 schreef Boekster het volgende:
Lat eens een andere site wat langer staan, want het lijkt me vrij apart dat het allee bij GoT gebeurt.
Leek mij eerst ook... maar nee, het is echt ALLEEN in GoT tot zover.
Nu zit ik ook grotendeels op GoT 8-)

Maar serieus: Zodra de problemen optreden en ik laat hem op GoT staan, dan blijft het probleem zichtbaar.
Als ik naar een andere pagina ga, is het redelijk snel weer opgelost.
Andere pagina's zoals hotmail, dpreview, macropolis, tweakers.net, noem maar op... ook bureaublad, outlook express e.d. geven die problemen niet... tot nu toe ALLEEN maar GoT.

Errug weird.... maar nog erger:
Ik krijg afkickverschijnselen

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Hoelang heb je je laptop al?

Music Addicted

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 00:11 schreef Boekster het volgende:
Hoelang heb je je laptop al?
is tweedehandsje...
hoe oud het beestje is, weet ik niet.... maar tis een Armada E500 P3-600
Niet zo super-oud dus

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Jammer dat je garantie er dan waarshijnlijk al af is.
Geloof niet dat ik je hiermee kan helpen, sorry.
Nou, suc6 verder.

Music Addicted

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Komt door het gele balkje denk ik. Je zou je beeldscherm iets minder fel kunnen zetten, of misschien de kachel iets lager?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 00:42 schreef Mastermind het volgende:
Komt door het gele balkje denk ik. Je zou je beeldscherm iets minder fel kunnen zetten, of misschien de kachel iets lager?
Tis het proberen waard.... in ieder geval het scherm minder fel zetten (kep de software ervoor nog niet geïnstalleerd, maar dat is natuurlijk geen onoverkomelijk probleem)
Wat betreft die kachel, daarvoor moet ik de koelkasten en de diepvries open zetten.... de CV is al tijden niet aangeslagen om water door de radiatoren te pompen... Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben wat betreft de temperatuur

Thanx voor de tips... NR1 ga'k in ieder geval zo snel mogelijk proberen. NR2 zal wel een keer komen zodra het wat kouder wordt.
Pagina: 1