Wat is de reden dat ik wel een groot aanbod van 24" televisies kan vinden met Full HD, maar zodra ik naar een 28" model kijk, het vooral HD Ready is dat de klok slaat?
Of staar ik me blind op deze specs en is dat niet zo heel belangrijk?
Kijk afstand tussen TV (kast) en bank is 3,5meter.
Reden waarom ik het vraag: ik ben me aan het oriënteren op een kleine televisie (dus geen 32" of 40") omdat ik 'm in de boekenkast wil zetten (hoogte maximaal 39cm) Nu wil ik natuurlijk het optimum zien te vinden voor wat mijn eisen zijn:
- maximaal 39cm hoogte (dus 24" met voet, of 26" / 28" zonder voet en dan aan VESA arm in de kast monteren)
- zo goed mogelijke beeldkwaliteit voor de afmetingen / prijs
- liefst onder de 275,- euro
- als het éffe kan met ingebouwde DVD speler (dan hoeven mijn kinderen geen DVD's meer op onze computer te kijken)
Of staar ik me blind op deze specs en is dat niet zo heel belangrijk?
Kijk afstand tussen TV (kast) en bank is 3,5meter.
Reden waarom ik het vraag: ik ben me aan het oriënteren op een kleine televisie (dus geen 32" of 40") omdat ik 'm in de boekenkast wil zetten (hoogte maximaal 39cm) Nu wil ik natuurlijk het optimum zien te vinden voor wat mijn eisen zijn:
- maximaal 39cm hoogte (dus 24" met voet, of 26" / 28" zonder voet en dan aan VESA arm in de kast monteren)
- zo goed mogelijke beeldkwaliteit voor de afmetingen / prijs
- liefst onder de 275,- euro
- als het éffe kan met ingebouwde DVD speler (dan hoeven mijn kinderen geen DVD's meer op onze computer te kijken)
[ Voor 42% gewijzigd door autoreverse op 12-01-2016 10:59 ]