Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rage corp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07 22:13

rage corp

omdat ik het zeg :)

Topicstarter
Hallo,

Mediamarkt heeft deze week een "aanbieding", dat je rentevrij in 10 maanden je produkt kan betalen.

http://www.mediamarkt.nl/...open-bij-media-markt.html

zijn hier nog addertjes onder het gras?

brand maar los :)

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=86689&sid=76873

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lees de voorwaarden en je weet het

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-07 12:29

Mike78

Always

Zolang je binnen de 10 maanden aflost is er niet veel aan de hand. Kom je daarbuiten dan gaat de rente lopen. >:)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens bij punt 3
3. KIEZEN

Afhankelijk van uw situatie, krijgt u tijdens de aanvraag de keuze uit 1 tot 4 maandbedragen. Elk maandbedrag heeft een bijbehorende looptijd en rente. U weet dus vooraf precies waar u aan toe bent en krijgt ook de garantie dat er tussentijds niets wijzigt

Vervolgens de algemene voorwaarden, dan beetje op internet (actie m'n achterwerk, dit doen ze al 5 jaar ofzo), de actie is niet meer dan mensen trekken voor zo'n doorlopend krediet zodat je dit meer gaat doen, maar dan wel 6-13% rente mogen vangen.

Edit, nog wat extra voor dat Santander, ze gaan je vervolgens ook platspammen met hun speciale creditcard, nóg makkelijker, nog duurder :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2016 09:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-07 16:31
Het addertje is volgens mij dat als je een betaling mist, je direct fikse rente mag betalen. Daar komt bij dat je alleen van dit soort constructies gebruik maakt als je het geld niet hebt.

Daarnaast, ik weet niet wat voor product je wil kopen, maar als het je blijkbaar nu niet lukt om het geld bij elkaar te sparen voor wat het ook is dat je wil kopen, dan is het een risico om 10 maanden lang elke maand te zorgen dat je bedrag X hebt om te betalen.

Als je dat wel heel makkelijk kunt, dan zou ik wachten tot je het geld zo bij elkaar hebt.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 21:37

DarkSide

theres no place like ::1

Is gewoon een actie om het aantrekkelijk te maken om nu wat te kopen ipv wat te sparen.
Geen rente. Maar er zal vast wel een boete aanzitten als je iet niet kunt betalen.

En zoals altijjd. Goed blijven opletten. Klinkt leuk om nu een TV van 1500,- te halen.
Maar betekend dat je nog steeds elke maand 150,- betalen. Als je dat niet lukt.
Moet je ook de TV niet kopen. Maar moet je gewoon sparen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-07 09:49
Wat ik meestal doe bij dit soort acties, is dat ik het geld wel op mijn spaarrekening laat staan, en dat ik de kosten per maand van mijn gewone 'loon' betaal, komt het slecht uit breek ik wat spaar geld aan, en anders betaal ik per maand gewoon het bedrag van mijn loon.

Uiteindelijk heb ik meer geld op mijn spaarrekening staan en scheelt het me 1x 1.000 euro er af te halen. Waar wel goed opgelet moet worden is de 'maand' bedragen ook echt betaalt, anders betaal je vaak flinkje rentes.

[ Voor 12% gewijzigd door Spookie op 12-01-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rage corp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07 22:13

rage corp

omdat ik het zeg :)

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:47:
Kijk eens bij punt 3
3. KIEZEN

Afhankelijk van uw situatie, krijgt u tijdens de aanvraag de keuze uit 1 tot 4 maandbedragen. Elk maandbedrag heeft een bijbehorende looptijd en rente. U weet dus vooraf precies waar u aan toe bent en krijgt ook de garantie dat er tussentijds niets wijzigt

Vervolgens de algemene voorwaarden, dan beetje op internet (actie m'n achterwerk, dit doen ze al 5 jaar ofzo), de actie is niet meer dan mensen trekken voor zo'n doorlopend krediet zodat je dit meer gaat doen, maar dan wel 6-13% rente mogen vangen.

Edit, nog wat extra voor dat Santander, ze gaan je vervolgens ook platspammen met hun speciale creditcard, nóg makkelijker, nog duurder :P
ik heb natuurlijk de voorwaarden al door gelezen, echter punt 3 waar je naar refereert slaat op "betaalgemak" met rente percentage. Terwijl de "actie" die nu loopt juist zonder de rente percentage is.
Ook staat er dat het bedrag wordt verdeeld over 10 maanden, dus dan is er ook geen sprake van 4 verschillende maandbedragen.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=86689&sid=76873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-07 19:25
Spookie schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:00:
Wat ik meestal doe bij dit soort acties, is dat ik het geld wel op mijn spaarrekening laat staan, en dat ik de kosten per maand van mijn gewone 'loon' betaal, komt het slecht uit breek ik wat spaar geld aan, en anders betaal ik per maand gewoon het bedrag van mijn loon.

Uiteindelijk heb ik meer geld op mijn spaarrekening staan en scheelt het me 1x 1.000 euro er af te halen. Waar wel goed opgelet moet worden is de 'maand' bedragen ook echt betaalt, anders betaal je vaak flinkje rentes.
Hou je jezelf dan niet heel erg voor de gek? Als je het in 1x betaald had kon je de daaropvolgende 10 maanden instellen dat er elke keer 150$ naar je spaarrekening ging. Toch? Risicoloos terwijl de MM regeling niet helemaal risicovrij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Gerwin486741 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:27:
[...]
Hou je jezelf dan niet heel erg voor de gek? Als je het in 1x betaald had kon je de daaropvolgende 10 maanden instellen dat er elke keer 150$ naar je spaarrekening ging. Toch? Risicoloos terwijl de MM regeling niet helemaal risicovrij is
In theorie win je enige rente als je deze ' lening' afsluit. Als die 1500 nu betaalt krijg je er geen rente meer over.
Maar je betaalt natuurlijk wel voor deze deal, maar door middel van je gegevens. Zodra je meedoet ben je klant geworden bij een geldverstrekker, en het feit dat zij de rente voor jou betalen, betekent dat jouw gegevens minimaal dat geld waard zijn.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:14
MM blijft eigenaar zolang het niet volledig is afbetaald.
Dat heeft vlgs. ook consequenties bij brandschade/diefstal/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 15:31
Als je kan kan betalen doe je het toch gewoon direct? Als dit een probleem voor je is, kan je het niet betalen en dien je het niet te kopen. Afgehandeld lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft niets met aanbiedingen te maken, en ik mis ook de eigen inzet die wel verwacht wordt van iemand die een financiele beslissing wil gaan nemen.

Een discussietopic over betalingsregelingen kan best interessant zijn in het Shopping Forum of in Werk & Inkomen, maar met deze inzetsloze startpost is te weinig te doen. Een nieuwe poging mag wel mits daar dus eerst wat voor uitgezocht wordt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.