Telenet - Helemaal Mee Tournee - Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26
Nadat vorige week gedurende een paar uur de internet verbinding plat lag hadden we Telenet gebeld.

Ze zagen niet direct een probleem, en een paar minuten later werkte alles weer nadat ze vanop afstand een 'herstart' van de router getriggerd hadden.

Om toch even de installatie na te kijken stelden ze voor om langs te komen in het kader van hun "Helemaal mee tournee", en dat doen ze gratis.
Dat gaat dus morgen gebeuren. (en ik heb ingestemd omdat ze mogelijk de router wisselen)

Ik heb een mooi schemaatje klaar liggen van hoe alles is aangesloten zodat ze niet te veel moeten zoeken.

Iemand ervaring mee wat ze effectief doen?

Ik laat in elk geval morgen weten wat ze juist doen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 20:35
Oei, het is nogal laat dat ik dit topic zie :)

Maar ja, ze kijken je hele installatie na en zorgen dat alles optimaal werkt.

Hoe was jouw ervaring?

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:04
Tommie12 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:38:
...
Iemand ervaring mee wat ze effectief doen?

Ik laat in elk geval morgen weten wat ze juist doen.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze juist doen.
Wat was het resultaat van hun bezoek bij u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:26
Ze hebben het bereik van wifi overal gecontroleerd, en dan instellingen op PCs en iPads en een paar telefoons die thuis waren gecontroleerd.
Als je nog een oude digicorder of model hebt vervangen ze die, maar dat was hier niet nodig.

Eigenlijk hebben ze niks moeten doen en geconstateerd dat alles in orde was.

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik in het weekend er veer een paar ethernetkabels vervangen heb waarvan het blokkeerlipje afgebroken was. Dat heeft geholpen, want blijkbaar waren er toch een paar contacten niet altijd in orde.

Sony A7 iv en wat recycled glas