• gjbos
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2025
Hoe kan ik het geluid van de beamer af laten spelen via Sonos luidsprekers?

Ik heb: een beamer met hdmi:
En sonos luidsprekers

Voor het geluid gebruik ik nu een bose luidsprekerset. Deze staat op de grond onder de tafel en dat geeft een wat slordig gezicht. De sonos luitsprekers hangen al (uit het gezicht) mooi aan de muur.

Weet iemand hoe ik het geluid dat van de beamer komt ik kan streamen naar de Sonos luidsprekers?
Wellicht is deze beamer niet geschikt, of moet ik er iets bij aanschaffen?

groeten GJ

• sunflame
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:48
Hangt een beetje af welke Sonos speakers je hebt.
De Play 5 hebben een line in ingang die je kunt gebruiken. Anders kan je digitaal aansluiten op een Sonos Connect als je die hebt.

Hoe dan ook moet je van hdmi wel eerst naar audio jack (bij een Play 5 of Connect) of coax / optisch (voor een Connect).

Meestal hebben beamers ook een audio jack uitgang....

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:07

skoozie

SCSI

sunflame schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:38:
Hangt een beetje af welke Sonos speakers je hebt.
De Play 5 hebben een line in ingang die je kunt gebruiken. Anders kan je digitaal aansluiten op een Sonos Connect als je die hebt.

Hoe dan ook moet je van hdmi wel eerst naar audio jack (bij een Play 5 of Connect) of coax / optisch (voor een Connect).

Meestal hebben beamers ook een audio jack uitgang....
naast de play 5 en de connect heeft de playbar ook een ingang.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• gjbos
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2025
Er hangt een play3 en een play5.
Ik had echter gehoopt dat ik het draadloos kon streamen, of gaat dat met de Sonos Connect wel lukken?

De 'connect' sluit ik aan op de beamer en deze streamt het naar de luidsprekers?

Er zit ook een audio jack uitgang op de beamer. Maar ik wil juist niet al die kabels door de kamer laten slingeren.

[ Voor 21% gewijzigd door gjbos op 12-01-2016 09:55 ]

groeten GJ

Verwijderd

Is het je uiteindelijk gelukt om de Sonos op je beamer aan te sluiten?