(Mijn oudere topic mag verwijderd worden)
Beste Tweakers, helpers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn PC is bedoeld voor gaming. (H1Z1, League of Legends, Counter Strike, Minecraft).
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro inclusief assemblage en verzendkosten. Als ik dit systeem zoals onder samengesteld op een rijtje zet bij Azerty, kom ik op dit bedrag uit. Er mag geschoven worden in onderdelen maar dus NIET in prijs (duurdere onderdelen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf ben ik in bezit van toetsenbord, muis, Windows 7 en Microsoft Office. Dit neem ik mee naar mijn nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem wat de games van dit moment zonder problemen moet kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
GEEN HDD. De SSD van 250 GB wordt mijn harde schijf.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies en een mening over mijn samenstelling van het systeem.
Een extra vraag aan jullie
Wanneer ik dit systeem geassembleerd thuis krijg. Kan ik er dan gewoon een Windows 7 CD ingooien, de PC opnieuw opstarten en zorgen dat de setup meteen begint? Heb eerder een systeem gehad waar ik nog iets met UEFI in de BIOS aan het kloten was. Weet niet meer precies hoe dat zat maar wil dit deze keer voorkomen. (Alles zo simpel mogelijk dus
)
Hier komt nog 60 euro assemblage kosten bij en bij Azerty zijn de meeste onderdelen iets duurder waardoor ik uit kom op 700 euro.
Alvast bedankt.
Bram
Beste Tweakers, helpers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn PC is bedoeld voor gaming. (H1Z1, League of Legends, Counter Strike, Minecraft).
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro inclusief assemblage en verzendkosten. Als ik dit systeem zoals onder samengesteld op een rijtje zet bij Azerty, kom ik op dit bedrag uit. Er mag geschoven worden in onderdelen maar dus NIET in prijs (duurdere onderdelen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf ben ik in bezit van toetsenbord, muis, Windows 7 en Microsoft Office. Dit neem ik mee naar mijn nieuwe PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem wat de games van dit moment zonder problemen moet kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
GEEN HDD. De SSD van 250 GB wordt mijn harde schijf.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies en een mening over mijn samenstelling van het systeem.
Een extra vraag aan jullie
Wanneer ik dit systeem geassembleerd thuis krijg. Kan ik er dan gewoon een Windows 7 CD ingooien, de PC opnieuw opstarten en zorgen dat de setup meteen begint? Heb eerder een systeem gehad waar ik nog iets met UEFI in de BIOS aan het kloten was. Weet niet meer precies hoe dat zat maar wil dit deze keer voorkomen. (Alles zo simpel mogelijk dus
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,75 | € 183,75 |
| 1 | MSI H81M-P33 | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | MSI GTX960-4GD5T OC | € 215,50 | € 215,50 |
| 1 | Zalman ZM-T4 | € 25,- | € 25,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Antec VP450P | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 622,29 | |
Hier komt nog 60 euro assemblage kosten bij en bij Azerty zijn de meeste onderdelen iets duurder waardoor ik uit kom op 700 euro.
Alvast bedankt.
Bram