Toon posts:

na koude start blijft ie altijd hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn bios geflashed, helpt ook niet. Bij een reboot start ie gewoon op, maar vanuit een koude start, blijft ie hangen(doet niks meer) bij 'verifying DMP pool data...' en als ik dan reboot start ie in de safemode op en ben ik mijn beeldscherminstellingen kwijt. Dit is erg irritant. Ik weet het echt niet meer. Dit probleem is nooit aan de orde geweest

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat voor mobo heb je?

trek je netwerkkaart er eens uit en kijk of ie het dan wel goed doet. ik heb bij de msi k7 pro 2a het probleem 2 keer gehad dat hij moeilijk deed met een netwerkkaart bij de dmi pool data.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 23:50 schreef smvs het volgende:
wat voor mobo heb je?

trek je netwerkkaart er eens uit en kijk of ie het dan wel goed doet. ik heb bij de msi k7 pro 2a het probleem 2 keer gehad dat hij moeilijk deed met een netwerkkaart bij de dmi pool data.
ik heb een abit bh6(10-1998). ja en dan? die netwerkkaart heeft er altijd ingezeten en toen deed alles het prima

Verwijderd

Een netwerkkaart kan ook brak zijn en een hoop ellende veroorzaken :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 06:23 schreef rob van den broek het volgende:
Een netwerkkaart kan ook brak zijn en een hoop ellende veroorzaken :(
heb er net een nieuwe inzitten, realtek. windows opnieuw instaleren misschien?

• Zarc.oh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 18:52

Zarc.oh

heeft een HD van 20 YottaByte

Op donderdag 21 juni 2001 06:26 schreef pepweb het volgende:

[..]

heb er net een nieuwe inzitten, realtek. windows opnieuw instaleren misschien?
Zal weinig helpen, is een hardware probleem...

Zoek wat je niet eerder vond

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:44
Als hij in de DMI blijft hangen dan kan je kijken of je apparaten geen hardware conflicten geven (zoals gedeelde irq's e.d.)

Maar als je zegt dat hij na een restart in de veilige modus komt dan is het dus een windows probleem. Dus alsnog windows opnieuw installeren.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Hee mister MSVS, ik heb ook msi k7 pro.

Daar zitten toch hele mooie ledjes op het mobo. Waar je precies kunt zien waar hij in het opstartproces vertoeft.

Nature will strike back.....

Verwijderd

Wat dacht je van je BIOS defaults inladen en dan je settings opnieuw aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
harde schijf opnieuw geformateerd en w98 opnieuw geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. ik heb mijn videokaart ff vervangen omdat ie constant zijn beeldscherminstellingen kwijt was. en wat wil het geval? Met die 'oude' videokaart loopt alles weer als een zonnetje.
Dus dan was mijn kaart gewoon al die tijd fucked up
Pagina: 1