Oke heres the deal. Ik ben sinds een paar dagen deus ex aan het spelen rete gaaf spel trouwens en ben al best ver. Nu ben ik in het vandeburgh complex of zo n heb ik gesaved vlak voor een bepaald punt in het spel als ik dan een paar meter verder ga moet hij een nieuw stuk map inlezen maar dan loopt ie keihard vast. Keer op keer. En al mijn oude save games kan ik ook niet meer gebruiken. Bovendien kan ik niet meer terug naar andere stukken van de map. Dus hier is mijn vraag wie wil me helpen. Ik had dit in gedachten ik stuur je mijn save game hij gebruikt hem speelt een kelin stukje verder en saved hem opnieuw en die mail je naar mij. Let wel op zon save game is best groot in mbs dus diegene die me wil helpen en 56k heeft houd hier wel rekening mee. Maar iemand moet me echt helpen anders wordt ik gek. Ik zit er nu helemaal in maar kan dus nu niet verder!!!!! remco@mail2co.tmfweb.nl
Ik denk dat je ff de patches moet downloaden, want het is wel een bekende bug volgens mij.
The cyclographing developer
Heb ik ook last van gehad, maar ik zat toen in Hong Kong, als je net die UC hebt destroyed en door het water weer naar de oppervlakte gaat.
Maar anyway, wat ik toen heb gedaan is een savegame nemen van toen ik net in Hong Kong aankwam en ik heb toen heel Hong Kong in een andere volgorde gedaan ... en toen ging het wel goed.
Als je de patch installed, weet ik niet of je oude savegames nog bruikbaar zijn.
Maar waarom kun je je oude savegames niet meer gebruiken?
En de game zelf: unieke combinatie van 3D shooter, adventure en vrijheid van handelen, supercool dus!
Maar anyway, wat ik toen heb gedaan is een savegame nemen van toen ik net in Hong Kong aankwam en ik heb toen heel Hong Kong in een andere volgorde gedaan ... en toen ging het wel goed.
Als je de patch installed, weet ik niet of je oude savegames nog bruikbaar zijn.
Maar waarom kun je je oude savegames niet meer gebruiken?
En de game zelf: unieke combinatie van 3D shooter, adventure en vrijheid van handelen, supercool dus!
Bruut spel, was een tijdje gelee echt enorm ver, maar ben me saved games kwijt. Heb hem vandaag opnieuw geinstalleerd. Dus morgen weer is kijken naar dat spelletje. Toen ik het aan het spelen was was die Direct3D patch er nog niet, het liep toen echt bagger op een amd 850 met gf1ddr, en dat was toendertijd toch wel een vette-bak(lees een jaar gelee)
| I've got permission to color outside the lines |
Ben hem nu ook aan het spelen op m'n nieuwe 22"Iiyama monitor :):)
het speelt inderdaad lekker weg en ziet er goed uit.
shit, waarom krijg ik nou WEER geen smiley's ?
[offtopic]Op vrijdag 22 juni 2001 10:52 schreef Le_Freak ! het volgende:
Ben hem nu ook aan het spelen op m'n nieuwe 22"Iiyama monitor![]()
Kijk en ik nu wel
(Je moest ff een spatie tussen :):) )
Verwijderd
Tjek m'n icon 
Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeeld nadat ik hem uit had gespeeld. Ik had ook wel eens dat ik er uit werd geknikkerd, maar dan ging ik gwoon verder met de vorige save en die deed het wel. Gewoon 7 a 8 saves maken en steeds over de onderste heen saven.
Aangezien dit bij jou niet werkt zou ik gewoon patchen en anders opnieuw installen, maar dat zuigt want dan kan je weer overnieuw beginnen...
Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeeld nadat ik hem uit had gespeeld. Ik had ook wel eens dat ik er uit werd geknikkerd, maar dan ging ik gwoon verder met de vorige save en die deed het wel. Gewoon 7 a 8 saves maken en steeds over de onderste heen saven.
Aangezien dit bij jou niet werkt zou ik gewoon patchen en anders opnieuw installen, maar dat zuigt want dan kan je weer overnieuw beginnen...
Pagina: 1