ik heb net mijn pc uit de schermbeveiliging gehaald en het scherm was op de resolutie 1024x768 gesprongen terwijl die normaal altijd op 1920x1080 staat. daarna heb ik een paar spellen gestart en hij doet nu stotteren. ac syndicate, mgs v en zelf bij resident evil revelations. waar kan dit aan liggen ?. ik heb net de drivers verwijderd, maar toen ik het opnieuw wilde installeren gaf de nvidia site aan dat ik al de nieuweste drivers heb ?? maar ze zijn wel uit de programma lijst. rechts onders staat de nvidia configuratiescherm nog.
Probeer eerst alle drivers hiermee te on-installeren, installeer daarna de correcte en gewenste driver van de nvidea site.
owja bij ac syndicate springt het spel naar het bureaublad, zou het aan de voeding liggen ?>
Welke voeding heb je? Wattage alleen voldoet niet.
modxstream 700w gekocht in oktober 2013. programmas heb ik opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet
Misschien even kijken naar je temperaturen?
Zou goed kunnen, als de koelpasta verhard is, na zoveel jaar..ReinKersten schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:23:
Misschien even kijken naar je temperaturen?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
MSI afterburner is een prima programma voor temperaturen. Voor alles eigenlijk.
temperaturen zijn in orde. kaart is van 2014. dus zoveel heb ik het niet gebruikt. ik ga nu formatteren. net voordat ik wilde formatteren heb ik voor de laatste keer gecheckt en hij stottert opeens niet meer. vreemd. het is opgelost. bedankt voor de hulp allemaal
[ Voor 107% gewijzigd door Farabi op 11-01-2016 21:29 ]
hij werkt al een paar dagen goed zonder te hebben geformateerd. vreemd wat zou de issue zijn geweest?
Heb je de PC uberhaupt aan en uit gezet na de eerste keer, voordat je eerst drivers etc ging vervangen?lennox-06 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:21:
hij werkt al een paar dagen goed zonder te hebben geformateerd. vreemd wat zou de issue zijn geweest?
Na een driver crash, blijven sommige Nvidia kaarten op 2D speeds vast zitten. Een reboot lost dat op.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
ja 2x zelfs. nadat ik de driver opnieuw heb geinstalleerd, ook 2x. hij deed toen ook stotteren. maar net voordat ik de pc op dezelfde avond wilde formatteren, heb ik het voor het laatst nog een keer getest. en het was over. vreemd. ik speel nu 2 avonden volop games. helemaal geen problemen meer.
Pagina: 1