WIndows 10 is net 2 dagen geïnstalleerd:
In de BIOS had ik net 'Initiate Graphic Adapter' van PEG naar IGD aangepast.
Want ik wou kijken of de onboard kaart werkt, dat was het geval.
Meer heb ik niet aangepast in de BIOS en de instelling inmiddels weer naar PEG gewijzigd. Het stomme is, dat ik niet meer kan opstarten sinds ik weer naar PEG ben gegaan.
Bij Windows 10 komt tijdens het opstarten de volgende melding in beeld:
'Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key'
De SSD wordt wel herkend, en ik kan deze benaderen met Opracht Prompt.
1) Hoe kan het nou komen dat ik zomaar deze melding krijg en kan ik het nog oplossen? Of moet ik nu Windows opnieuw installeren?
2) Hoe kan ik bestanden vanaf de SSD naar een externe HDD plaatsen? Dat zou handig zijn voor een aantal savegame bestanden.
In de BIOS had ik net 'Initiate Graphic Adapter' van PEG naar IGD aangepast.
Want ik wou kijken of de onboard kaart werkt, dat was het geval.
Meer heb ik niet aangepast in de BIOS en de instelling inmiddels weer naar PEG gewijzigd. Het stomme is, dat ik niet meer kan opstarten sinds ik weer naar PEG ben gegaan.
Bij Windows 10 komt tijdens het opstarten de volgende melding in beeld:
'Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key'
De SSD wordt wel herkend, en ik kan deze benaderen met Opracht Prompt.
1) Hoe kan het nou komen dat ik zomaar deze melding krijg en kan ik het nog oplossen? Of moet ik nu Windows opnieuw installeren?
2) Hoe kan ik bestanden vanaf de SSD naar een externe HDD plaatsen? Dat zou handig zijn voor een aantal savegame bestanden.
...