[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Vraag
Beste antwoord (via player-x op 11-01-2016 18:07)
Euh, hij heeft het over simpelweg converteren. Dan is Audacity net niet wat je wilt gebruiken. Je gaat je nieuw gemaakte mp3tje niet van echo voorzien lijkt me. Zelf gebruik ik SoundConverter, maar das Linux only. Simpelweg bestandjes openen of een hele folder, juiste codec en instellingen ingeven en gaan.
Toen ik nog muziek afspeelde op m'n windows machine gebruikte ik foobar2000, daar kun je ook bestanden mee converteren.
Toen ik nog muziek afspeelde op m'n windows machine gebruikte ik foobar2000, daar kun je ook bestanden mee converteren.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Alle reacties
Gewoon op t.net downloads sectie zoeken! downloads: Audacity 2.1.1
"Deze opensource-audio-editor, die beschikbaar is voor Windows, Linux en OS X, kan geluid opnemen, en wav-, aiff-, ogg- en mp3-bestanden importeren en exporteren. Het heeft een ongelimiteerde undo-functie en heeft daarnaast een grote verzameling effecten aan boord, zoals fade-in en fade-out, echo, tempowijziging en ruisonderdrukking. Meer effecten kunnen eenvoudig worden toegevoegd, want het programma ondersteunt zowel vst- als ladspa-plug-ins."
"Deze opensource-audio-editor, die beschikbaar is voor Windows, Linux en OS X, kan geluid opnemen, en wav-, aiff-, ogg- en mp3-bestanden importeren en exporteren. Het heeft een ongelimiteerde undo-functie en heeft daarnaast een grote verzameling effecten aan boord, zoals fade-in en fade-out, echo, tempowijziging en ruisonderdrukking. Meer effecten kunnen eenvoudig worden toegevoegd, want het programma ondersteunt zowel vst- als ladspa-plug-ins."
NRG
Euh, hij heeft het over simpelweg converteren. Dan is Audacity net niet wat je wilt gebruiken. Je gaat je nieuw gemaakte mp3tje niet van echo voorzien lijkt me. Zelf gebruik ik SoundConverter, maar das Linux only. Simpelweg bestandjes openen of een hele folder, juiste codec en instellingen ingeven en gaan.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Ik zou ook Foobar willen adviseren, dat is 1x instellen en vervolgens gooi je de playlist vol met de bestanden die je wil converteren en gaan met die banaan
Ook nog eens een erg snelle converter.
Kleinere mp3 bestanden van maken gelezen als 'opknippen'. Foutje.
NRG
DeTeraarist schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:59:
Bedankt heren, ik ga Foobar2000 dan nu proberen.MicGlou schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:02:
Ik zou ook Foobar willen adviseren, dat is 1x instellen en vervolgens gooi je de playlist vol met de bestanden die je wil converteren en gaan met die banaanOok nog eens een erg snelle converter.
geeft niet we lezen allemaal wel eens een keer wat fout.GerardVanAfoort schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:12:
Kleinere mp3 bestanden van maken gelezen als 'opknippen'. Foutje.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Pagina: 1