het zit namelijk zo ik ben uitgeschreven maar ik ben hier niet mee eens. Ik deed de opleiding front office medewerker in augustus 2014 daar Hoofddorp door enkele problemen en dat mijn situatie niet stabiel was ben ik een half jaartje terug gegaan. Ik had wel toen een stage gevonden maar ik was er niet aan begonnen ik stopte namelijk voor de herfstvakantie. ik ben begonnen op februari 2015. ik haalde me studiepunten en vond een stage in Duitsland, alleen ik kreeg heimwee en wauw terug naar huis ik belde toen naar school en van hun mocht ik terug naar huis. Even later hoorde ik dat ik per 1 januari een stage moest hebben alleen dat was niet mogelijk aangezien ik heel erg hard gezocht heb naar een stage maar die niet kon vinden hotels wouden me niet om dat de periode gewoon te kort was van januari tot met april. Nu is het ook nog eens te laat om een anderen opleiding in februari te beginnen. Ik moet uit de campus en me studiefinanciering stopt ik heb geen familie waar ik bij kan wonen. Ik heb zelf de schoolovereenkomst gelezen maar ben er nog niet erg wijzer van geworden. Ik dacht misschien is hier mogelijk om na me examen te gaan stage lopen. Ik vind het heel erg vervelend aan gezien het voor mij te kort is om nu nog in februari te beginnen.
Ik vind het heel slordig en weet niet meer wat ik moet doen
Ik vind het heel slordig en weet niet meer wat ik moet doen