Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbassien
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 12:47
Jow mensen van Tweakers, ik ben Bastiaan; een jongen van 12 jaar die veel Minecraft speelt.
Ik wil natuurlijk goed worden in PvP en heb geprobeerd te jitter-clicken maar het lukte mij maar niet!
Dus van mij de vraag aan jullie; "Hoe kan ik jitter-clicken en kunnen jullie het?"

Alvast bedankt,

Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat zegt google?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je jouw vraag letterlijk in Google zet, krijg je serieus antwoorden op de vraag; [google=Hoe kan ik jitter-clicken en kunnen jullie het?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:46

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ook op Google kan ik geen fatsoenlijke beschrijving vinden, maar blijkbaar is het heel snel klikken.
Als dit het geval is, zet je toch gewoon een auto-clicker aan? Heb ik jaren geleden wel vaker gedaan als ik een groot stuk moest uitgraven, maar toen gaf het deze mini-games nog niet. Eigenlijk best slim, maar of het eerlijk tegenover andere spelers is waag ik te betwijfelen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellecraft2000
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-05 14:40
kuusj98 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 01:33:
Ook op Google kan ik geen fatsoenlijke beschrijving vinden, maar blijkbaar is het heel snel klikken.
Als dit het geval is, zet je toch gewoon een auto-clicker aan? Heb ik jaren geleden wel vaker gedaan als ik een groot stuk moest uitgraven, maar toen gaf het deze mini-games nog niet. Eigenlijk best slim, maar of het eerlijk tegenover andere spelers is waag ik te betwijfelen...
het is mogelijk dat een game / anti cheat plugin jou dan banned, omdat je dan een abnormaal / tegen natuur snelheid kan klikken.. :P
zet dus je rate op 6 clicks per second
http://cookie.riimu.net/speed/ is een link om te kijken hoeceel CPS (clicks per second) je hebt. Ik had ~6 op mn snelst. :)

Stay curious