Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek voor de verjaardag van mijn schoonmoeder een smartphone om te bellen, te sms'en, maar vooral om te whatsappen zodat ze zaken uit de familieapp meekrijgt. Liefst met een zo groot mogelijk scherm
Wat is je budget?
Max 100 euro. Liefst rond de 50 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp op Android
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gekeken naar de Acer Liquid Z220, maar met een scherm van 4 inch liever wat groters, mits binnen het budget haalbaar.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zelf haal ik mijn toestellen uit China, maar de verjaardag is 13 januari, dus dat redden we qua tijd niet meer. We zoeken dus gewoon een eenvoudige smartphone, simlockvrij met een zo groot mogelijk scherm en mogelijkheid om whatsapp te gebruiken. Bij voorkeur draaiend op Android omdat ze reeds een Androidtablet hebben en hier al redelijk mee uit de voeten kunnen.
Tips voor welk toestel dan ook zijn welkom.
Ik zoek een?
Ik zoek voor de verjaardag van mijn schoonmoeder een smartphone om te bellen, te sms'en, maar vooral om te whatsappen zodat ze zaken uit de familieapp meekrijgt. Liefst met een zo groot mogelijk scherm
Wat is je budget?
Max 100 euro. Liefst rond de 50 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp op Android
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gekeken naar de Acer Liquid Z220, maar met een scherm van 4 inch liever wat groters, mits binnen het budget haalbaar.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zelf haal ik mijn toestellen uit China, maar de verjaardag is 13 januari, dus dat redden we qua tijd niet meer. We zoeken dus gewoon een eenvoudige smartphone, simlockvrij met een zo groot mogelijk scherm en mogelijkheid om whatsapp te gebruiken. Bij voorkeur draaiend op Android omdat ze reeds een Androidtablet hebben en hier al redelijk mee uit de voeten kunnen.
Tips voor welk toestel dan ook zijn welkom.