Blokje 'Het bekijken waard' op de frontpage

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:25

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ben ik de enige die zich er aan irriteert dat hier wekenlang dezelfde producten staan?

Ik denk dat dit blokje erg geschikt is om echt aandacht te geven aan producten die je niet zo snel zelf zult zoeken of tegenkomen. Mijns inziens mag dat dagelijks een nieuwe reeks producten zijn. Dat betekend natuurlijk dat er een vorm van redactie op los gelaten moet worden. Wellicht kan de redactie gebruikers suggesties laten doen?

Nu is het gevoelsmatig meer een advertentieblok en niet echt de frontpage waardig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 01:17

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Hmm.. Ik moet toegeven dat ik niet weet wie dat blokje vult, het loopt iig. al erg ver achter zie ik nu ;)
* letatcest gaat erachteraan

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik zie wat anders staan vandaag, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
Nog niemand aangewezen voor een dagelijkse update zie ik? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat jij vind dat het een dagelijkse update moet zijn wil nog niet zeggen dat de redactie dat ook vindt.
En die jongens hebben ook weekend he ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 11:56

Vickiieee

Kritische lezer.

Waarom verschijnen hier niet de producten die een review van minstens X karakters lang en een +3 score van minstens X personen hebben? Mits aan beide voorwaarden voldaan wordt verschijnt het artikel (waarbij je ook direct een (vaak) interessante en uitgebreide review te lezen hebt ;)). En dan uiteraard ook zo dat een artikel niet vaker dan een keer in de zoveel tijd voor kan komen. Anders krijgt een product met zat +3 reviews (dat populair is) misschien wel 22x een plekje in 'Het Bekijken Waard' terwijl een product met een stuk minder reviews dat niet krijgt.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
klaaz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:48:
Ben ik de enige die zich er aan irriteert dat hier wekenlang dezelfde producten staan?

Ik denk dat dit blokje erg geschikt is om echt aandacht te geven aan producten die je niet zo snel zelf zult zoeken of tegenkomen. Mijns inziens mag dat dagelijks een nieuwe reeks producten zijn. Dat betekend natuurlijk dat er een vorm van redactie op los gelaten moet worden. Wellicht kan de redactie gebruikers suggesties laten doen?

Nu is het gevoelsmatig meer een advertentieblok en niet echt de frontpage waardig. :)
Dit blokje valt niet onder de redactie. Een wijdverbreid misverstand is dat de redactie alles doet op Tweakers. Helaas is de waarheid iets minder sexy. De redactie gaat over het nieuws en de reviews. De rest valt onder verschillende andere afdelingen zoals de pricewatchcrew, sales, marketing en ik mag ook een stukje doen.

Heb je vraag doorgezet naar de bewuste collega die er wel over gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:59

Mooijekind

Manager Product Content
Hi,

Dit stukje ligt idd niet bij Redactie maar bij ProductContent, en om het nog iets specifieker te maken bij mij.
We proberen hier producten weer te geven die interessant kunnen zijn voor de bezoekers van Tweakers en die ze niet die week al tegenkomen op de frontpage dmv een review vanuit de redactie.
Denk bv aan producten met een flink verlaagde prijs, smarthome producten waar vanuit redactie nog weinig aandacht aan wordt gegeven, leuke kado-items ,gadgets, enz.

Door de feestperiode hebben een aantal items er wel wat langer gestaan, wat niet de insteek is.
we houden nu standaard 3 nieuwe producten per week aan maar uit de opmerkingen hierboven kan ik opmaken dat dit te weinig is.

Ik zal proberen de frequentie te verhogen naar 6 producten per week. Het verversen hiervan zal dan plaatsvinden op dinsdag / vrijdag.

Als jullie suggesties hebben dan mogen jullie deze producten met link en een kleine motivatie altijd mailen naar pricewatch@tweakers.net
Als titel graag 'Het bekijken waard' zodat we hier makkelijk op kunnen filteren.
We zullen deze dan beoordelen en evt meenemen. Een van de eisen die ik hanteer is dat ze wel prijzen moeten hebben in de pricewatch zodat iemand die interesse heeft het product ook kan kopen :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooijekind op 18-01-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Aangezien dit mij wel de juiste topic lijkt:

Momenteel staat er bij "Het bekijken waard":

The Division

Met dit startpakket kunt je op afstand je verlichting of apparatuur aan/uit schakelen

Volgens mij gaat de beschrijving om een heel ander product. ;)

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Topicstarter
mooijekind11 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:55:
Hi,

Dit stukje ligt idd niet bij Redactie maar bij ProductContent, en om het nog iets specifieker te maken bij mij.
We proberen hier producten weer te geven die interessant kunnen zijn voor de bezoekers van Tweakers en die ze niet die week al tegenkomen op de frontpage dmv een review vanuit de redactie.
Denk bv aan producten met een flink verlaagde prijs, smarthome producten waar vanuit redactie nog weinig aandacht aan wordt gegeven, leuke kado-items ,gadgets, enz.

Door de feestperiode hebben een aantal items er wel wat langer gestaan, wat niet de insteek is.
we houden nu standaard 3 nieuwe producten per week aan maar uit de opmerkingen hierboven kan ik opmaken dat dit te weinig is.

Ik zal proberen de frequentie te verhogen naar 6 producten per week. Het verversen hiervan zal dan plaatsvinden op dinsdag / vrijdag.

Als jullie suggesties hebben dan mogen jullie deze producten met link en een kleine motivatie altijd mailen naar pricewatch@tweakers.net
Als titel graag 'Het bekijken waard' zodat we hier makkelijk op kunnen filteren.
We zullen deze dan beoordelen en evt meenemen. Een van de eisen die ik hanteer is dat ze wel prijzen moeten hebben in de pricewatch zodat iemand die interesse heeft het product ook kan kopen :-)
Top! Dank je wel voor je inhoudelijke reactie :-)
Pagina: 1