Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:21
Beste,

Ik zou voor mijn petekind een tablet willen kopen.

Deze van medion heb ik zelf en ik ben hier heel tevreden over. Heb wel een iets oudere versie.
pricewatch: Medion LifeTab HD S10345 Zwart

Deze van lenovo lijkt me ook niet slecht, alleen maar 16 GB ip 32 bij de medion.
pricewatch: Lenovo Tab 2 A10-70F Blauw

In deze prijsklasse heb ik ook een archos gevonden maar dat lijkt met niet zo degelijk.

Heeft iemand deze lenovo en wat zijn je ervaringen ?
Nadeel van de medion is dat het opladen heel lang duurt en dat het toestel warm kan worden.
Voor de rest heel tevreden.

Beste antwoord (via Yarisken op 09-06-2016 15:28)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
weet je zeker dat je een 10" tablet wilt? Ik merk dat ik zelf 8" al prettiger vind voor veel taken, maar voor kinderen is 7-8" voor alle toepassingen al best een mooi formaat.

rond de 200 euro krijg je dan ook ineens krachtigere tablets zoals de shield k1.

wat vind je verder belangrijk? ram geheugen, opslag, schermkwaliteit, resolutie, accuduur, degelijkheid, beschikbaarheid accessoires, sd mogelijkheid, goed geluid, ...
rond de 200 euro kan je niet alles hebben, je zal dan keuzes moeten maken, dus bv, als je 3 eigenschappen moet kiezen van hierboven, welke 3 zouden het dan zijn?

Strava

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Move -> MAA

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Het grote verschil tussen deze 2 is de processor, de Medion komt met een Intel Atom processor, de Lenovo met een Mediatek ARM processor. Volgens mij is de Mediatek zuiniger met de batterij dan de Intel.

Of het verschil 16 of 32 GB belangrijk is hangt af of wat je er op doet die ruimte nodig heeft danwel of dat op een SD kaart ook kan, want die past in beide erbij. Voor 15 Euro heb je 32 Gb SD kaartje erbij: http://www.mediamarkt.nl/...b-s-class-10-1396492.html

Acties:
  • Beste antwoord

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:03
weet je zeker dat je een 10" tablet wilt? Ik merk dat ik zelf 8" al prettiger vind voor veel taken, maar voor kinderen is 7-8" voor alle toepassingen al best een mooi formaat.

rond de 200 euro krijg je dan ook ineens krachtigere tablets zoals de shield k1.

wat vind je verder belangrijk? ram geheugen, opslag, schermkwaliteit, resolutie, accuduur, degelijkheid, beschikbaarheid accessoires, sd mogelijkheid, goed geluid, ...
rond de 200 euro kan je niet alles hebben, je zal dan keuzes moeten maken, dus bv, als je 3 eigenschappen moet kiezen van hierboven, welke 3 zouden het dan zijn?

Strava