Beste Tweakers,
Ik hoop dat jullie mij willen helpen met een project waar ik mee bezig ben.
Voor een nieuwsbrief die wij willen verzenden moet een variabele tijd van afhalen van een bepaald product worden weergeven. Dit is altijd de eerstvolgende dinsdag.
Na wat onderzoek kwam ik uit op het volgende:
<? echo date('l jS F (d-m-Y)', strtotime('next Tuesday')); ?>
Het probleem dat dit in het Engels werd weergeven doordat de server Engelstalig is heb ik zo kunnen oplossen:
<?php
$dag = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday");
$dag2 = array("Maandag", "Dinsdag", "Woensdag", "Donderdag", "Vrijdag", "Zaterdag", "Zondag");
$maand = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December");
$maand2 = array("Januari", "Februari", "Maart", "April", "Mei", "Juni", "Juli", "Augustus", "September", "Oktober", "November", "December");
$date = strtotime('next Tuesday');
$date = date("l d F Y", strtotime($date));
$date = str_replace($dag, $dag2, $date);
$date = str_replace($maand, $maand2, $date);
echo $date;
?>
Echter nu is mijn output: Dinsdag 11 Januari 8400 ipv Dinsdag 12 Januari 2016.
Hoe kan ik dit oplossen??!??
Alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij willen helpen met een project waar ik mee bezig ben.
Voor een nieuwsbrief die wij willen verzenden moet een variabele tijd van afhalen van een bepaald product worden weergeven. Dit is altijd de eerstvolgende dinsdag.
Na wat onderzoek kwam ik uit op het volgende:
<? echo date('l jS F (d-m-Y)', strtotime('next Tuesday')); ?>
Het probleem dat dit in het Engels werd weergeven doordat de server Engelstalig is heb ik zo kunnen oplossen:
<?php
$dag = array("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday");
$dag2 = array("Maandag", "Dinsdag", "Woensdag", "Donderdag", "Vrijdag", "Zaterdag", "Zondag");
$maand = array("January", "February", "March", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December");
$maand2 = array("Januari", "Februari", "Maart", "April", "Mei", "Juni", "Juli", "Augustus", "September", "Oktober", "November", "December");
$date = strtotime('next Tuesday');
$date = date("l d F Y", strtotime($date));
$date = str_replace($dag, $dag2, $date);
$date = str_replace($maand, $maand2, $date);
echo $date;
?>
Echter nu is mijn output: Dinsdag 11 Januari 8400 ipv Dinsdag 12 Januari 2016.
Hoe kan ik dit oplossen??!??
Alvast bedankt!