Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 23:25
Ik heb een useraccount aangemaakt in Office 365 en ik vroeg me af of al mijn folders, mail enz. behouden blijft als ik Office 365 instel op een nieuw domein? Momenteel is het blabla.onmicrosoft.com, dat wordt natuurlijk @domein.com. Ik heb iets van 10 GB aan mail geimporteerd vanuit Outlook, dus het zou wel fijn zijn als die mail nog behouden blijft als gebruiker@blabla.onmicrosoft.com gebruiker@domein.com wordt.

Uit de support docs kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord, dus excuus als het een domme vraag is.

[ Voor 21% gewijzigd door AvWijk op 11-01-2016 01:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, dat blijft behouden :)
Je kunt zelfs meerdere domeinen aan een tenant (abonnement met een of meerdere accounts) toevoegen en voor een account mailaliassen toevoegen in verschillende domeinen.

Ook kun je de loginnaam nog wijzigen. Dus van gebruiker@blabla.onmicrosoft.com naar gebruiker@domein.com. Maar ik kan met carin@mijndomein.onmicrosoft.com ook nog steeds inloggen op carin@mijndomein.com.Ik zou nog moeten testen of dat ook geldt voor carin@mijnanderedomein.com.

Hier een screenshot van de instelling waarmee je het domein kunt selecteren.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YSUupLoHRyOKDeJCe3r5xdlz/full.png

[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 11-01-2016 03:21 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-09 23:25
Duidelijk! Dank