Windows 10 op een SATELLITE C40-C-10K installeren......

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629712

Topicstarter
Hallo,

is er iemand die weet hoe ik Windows 10 op mijn SATELLITE C40-C-10K kan krijgen??
Ben als sinds december 2015 bezig om er Windows 10 op te krijgen...... :'( |:(

wie o wie kan mijn helpen??

mvg,
Gert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je niet eens verteld wat er niet lukt en welke foutmedling je krijgt heeft dit geen nut. Nu zeg je alleen heel hard: Werkt niet !, en verder compleet niets met 0,0 info.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 10-01-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629712

Topicstarter
sorry hoor!!!

Eerst krijg ik de melding dat er geheugen te weinig is en plaats ik een usbstick omdat op te lossen....
Dan gaat het downloaden van windows 10 verder en start hij opnieuw op en begint te installeren.
Maar na verloop van tijd blijft de installatie vast zitten en gaat niet verder. Als ik m dan opnieuw opstart wordt windows 8.1 er weer opgezet...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 629712 op 11-01-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als je nu eens begint met downloaden naar de usbstick, en dan de installatie DAARVAN start ?
nu lijkt het mij dat je een volle hdd hebt ( in ieder geval de hdd waar windows zelf op geinstalleerd is )

Ik zou beginnen met windows opruiming ( te vinden in het startmenu - zoeken -> opruiming ) en dan de boel opschonen ( zorg voor minimaal 10 a 20GB vrije ruimte op de C: schijf )
Dan de gedownloade windows ( op usbstick ) en van daaraf de setup starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:55
FreshMaker schreef op maandag 11 januari 2016 @ 02:56:
Als je nu eens begint met downloaden naar de usbstick, en dan de installatie DAARVAN start ?
nu lijkt het mij dat je een volle hdd hebt ( in ieder geval de hdd waar windows zelf op geinstalleerd is )

Ik zou beginnen met windows opruiming ( te vinden in het startmenu - zoeken -> opruiming ) en dan de boel opschonen ( zorg voor minimaal 10 a 20GB vrije ruimte op de C: schijf )
Dan de gedownloade windows ( op usbstick ) en van daaraf de setup starten.
Zou inderdaad wel eens de ruimte op de schijf kunnen zijn aangezien het maar een 32 GiB schijf is.

pricewatch: Toshiba Satellite C40-C-10K