YEAH! Athlon 750@ = 1 GHz = !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hello Tweakers,

Het is me gelukt... ik heb de Athlon 750 op 1000 MHz gekregen.... >:) >:) >:) >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.meendering.demon.nl/zooi/CPU.jpg
Athlon 750@1GHz Core Voltage 1,95.... is dit niet een beetje te hoog? Echt warm word ie niet.... dan maakt het toch niet uit???

Iemand nog tips, want ik had niet een blauw scherm... :(
I/O voltage staat nu op 3,3 Volt.

Whatever.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-09 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Welke mobo/koeler/andere artikelen heppie gebruikt??? Ik wil dat nl ook gaan doen!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

tis niet gezegd dat het werkt als je hetzelfde koopt.. je hebt zelf kans dat jij niet hoger dan 850 komt.. hij heeft gewoon toevallig een leuke core :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Gefeliciteerd!! Heel netjes, ik wil zelf niet hoger gaan dan 1.90 V en na vanochtend de kast weer eens te hebben ontmanteld loopt mijn 800@1045Mhz. Maar draait dus pas een paar uurtjes, koetje graast vrolijk en we zien wel. 1030 Was bij mij in elk geval super stabiel dus kan altijd weer 15Mhz zakken. 1064 moet ook nog kunnen, w2k startte netjes op alleen na het opstarten laadde ie een paar TSRretjes en resette zich, das waarschijnlijk te verhelpen door 0,05 bij de vCore op te gooien, maar dan laat ik mijn eigen 1,9V principe varen.. :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
De mazzelpik heeft een 900MHz core! :( :)
Als hij maar niet warmer dan 65 graden wordt, 100% belast is alles ok.

Verwijderd

Waar kan ik een pagina vinden waarin ze vertellen hoe je een athlon open kan kraken ?(veilig natuurlijk)

ik heb net een 750 mhz gekocht .18 ofzo....

wat voor een gfd heb je gebruikt ?????

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
een PowerBoost! RAK71.....

Heeft iemand nog tips, om deze cpu op 1 GHz stabiel te krijgen? >:)

Whatever.

Pagina: 1