Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoi allemaal! Mijn broertje is heel binnenkort jarig (wordt over 2 dagen 11) en gaat voor zijn verjaardag aan iedereen geld vragen om een leuke eerste PC te kopen. Nu lijkt het mij heel leuk om dit samen met hem in elkaar te zetten. Nu hebben we daar alleen wel wat onderdelen voor nodig natuurlijk. Hij moet er zijn schoolwerk op kunnen maken, maar hij vindt (net zoals ik) gamen helemaal geweldig. Hij doet nu voornamelijk minecraft, maar hij wil graag spellen spelen zoals Reign Of Kings, maar de laptop die hij nu gebruikt is daar niet goed genoeg voor. Ik was zelf van plan om een steam account met wat leuke spellen voor hem aan te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is niet echt duidelijk nog. Heb te horen gekregen; zo goedkoop mogelijk voor wat hij wil, maar zal waarschijnlijk rond de ~500 euro worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord/scherm/windows zijn op dit moment al in bezit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een simpel basis game systeem met niet al te veel poespas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, zo goed mogelijk bang/buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot zo ver niet echt bepaalde eisen/wensen
Ga je overklokken?
Laten we dat maar nog even niet doen
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder gezegd, wat hulp met het uitzoeken voor een leuk basis game systeem met de beste bang/buck. Verder moet het allemaal wel een tijdje mee gaan, dat er maar om de zoveel jaar beetje bij beetje wat vervangen hoeft/kan worden.
Dit heb ik tot nu toe bij elkaar, met hulp van de BBG en desktop aankoopadvies
Hoi allemaal! Mijn broertje is heel binnenkort jarig (wordt over 2 dagen 11) en gaat voor zijn verjaardag aan iedereen geld vragen om een leuke eerste PC te kopen. Nu lijkt het mij heel leuk om dit samen met hem in elkaar te zetten. Nu hebben we daar alleen wel wat onderdelen voor nodig natuurlijk. Hij moet er zijn schoolwerk op kunnen maken, maar hij vindt (net zoals ik) gamen helemaal geweldig. Hij doet nu voornamelijk minecraft, maar hij wil graag spellen spelen zoals Reign Of Kings, maar de laptop die hij nu gebruikt is daar niet goed genoeg voor. Ik was zelf van plan om een steam account met wat leuke spellen voor hem aan te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is niet echt duidelijk nog. Heb te horen gekregen; zo goedkoop mogelijk voor wat hij wil, maar zal waarschijnlijk rond de ~500 euro worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis/toetsenbord/scherm/windows zijn op dit moment al in bezit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een simpel basis game systeem met niet al te veel poespas
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, zo goed mogelijk bang/buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot zo ver niet echt bepaalde eisen/wensen
Ga je overklokken?
Laten we dat maar nog even niet doen
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder gezegd, wat hulp met het uitzoeken voor een leuk basis game systeem met de beste bang/buck. Verder moet het allemaal wel een tijdje mee gaan, dat er maar om de zoveel jaar beetje bij beetje wat vervangen hoeft/kan worden.
Dit heb ik tot nu toe bij elkaar, met hulp van de BBG en desktop aankoopadvies
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 125,95 | € 125,95 |
1 | MSI H110M PRO-VD | € 60,95 | € 60,95 |
1 | EVGA GeForce GTX 750 Ti 2GB Superclocked | € 134,50 | € 134,50 |
1 | Sharkoon VS4-W Window | € 29,95 | € 29,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 39,95 | € 39,95 |
1 | be quiet! System Power 7 400W | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 81,24 | € 81,24 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 514,49 |