Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-07 22:05
Beste Tweakers,

Ik heb hier een oude iPad 2 liggen die een raar probleem heeft.
De iPad ging de afgelopen tijd spontaan uit en was dan niet meer aan te krijgen, behalve als je de home en powerknop heel lang ingedrukt hield. Tegenwoordig doet de iPad niks meer, en ik kan hem alleen nog maar in DFU modus krijgen. Normaal zie je dan op je iPad een iTunes-tekentje op een zwarte achtergrond. Die zit ik nu niet, echter herkent de computer hem wel en ziet dat hij in DFU modus staat. Wanneer ik dan op 'Herstel iPad' druk blijft iTunes, na het het downloaden van de laatste softwareversie, hangen op 'Wachten op iPad'. Op de iPad zie ik dan alleen een wit Apple logo en en leeg laadbalkje. Ik kan dus op geen enkele manier iOS op starten of opnieuw installeren.

Uit diverse zoektochten op Google moest ik concluderen dat ik nog niemand anders met dit probleem heb gezien en ik weet ook niet of dit (zelf) op te lossen is.
Wie weet, weten jullie wat meer over dit probleem. :)

TheLion01

MacBook Pro (13-inch, M2, 2022) //  Mac mini (2018) //  iPhone 13 mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Zit er een simkaart in? En wat is de laatste iOS versie? Jailbreak?

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:44
Bij een DFU klopt het dat je niks ziet op het scherm. Alleen dan zit hij in de DFU modus.
Hoe lang heb je gewacht bij het lege laadbalkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-07 22:05
GerardVanAfoort schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:19:
Zit er een simkaart in? En wat is de laatste iOS versie? Jailbreak?
Nee het is een iPad 2 16GB WiFi only. De laatste iOS versie die er op stond was 9.0.2 en er stond geen jailbreak op.
Pendora schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:25:

Bij een DFU klopt het dat je niks ziet op het scherm. Alleen dan zit hij in de DFU modus.
Hoe lang heb je gewacht bij het lege laadbalkje?
Ik heb een half uur gewacht. Op zowel mijn Windows PC als mijn Mac blijft het laadbalkje leeg. Ik heb verschillende kabels gebruikt maar ook daarbij is er geen verschil aan te treffen.

MacBook Pro (13-inch, M2, 2022) //  Mac mini (2018) //  iPhone 13 mini