Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ziek gaan gamen zoals starcraft, league, hearthstone, diablo 3, metal gear solid 5,
Assassins Creed en alle andere nieuwe spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1100 euro mag de pc gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al 2 goede minitoren, muis en toetsenbord. Ik neem ook mijn oude HDD mee van 1000GB maar deze zit vrij wel vol dus moet wel een extra HDD erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- HDD en SSD250 gig
- Videokaart
- Voeding
- Windows Licentie
- Processor
noem het maar op ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel dat die een beetje stil is.. hoef geen vlieghaven in mijn huis te hebben. Ojah.. een leuke kast lijkt me ook wel tof.. moet wel beetje showen wat er binnen in zit
Ga je overklokken?
Dat is niet wat op mijn planning staat maar het kan gaan gebeuren in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een echte beest game computer in elkaar te zetten van 1000 tot 1200 euro. Ik neem wel mijn eigen HDD mee maar hier heb ik niet genoeg aan qua geheugen.
Alvast echt bedankt dat jullie willen helpen
Ziek gaan gamen zoals starcraft, league, hearthstone, diablo 3, metal gear solid 5,
Assassins Creed en alle andere nieuwe spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~1100 euro mag de pc gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al 2 goede minitoren, muis en toetsenbord. Ik neem ook mijn oude HDD mee van 1000GB maar deze zit vrij wel vol dus moet wel een extra HDD erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- HDD en SSD250 gig
- Videokaart
- Voeding
- Windows Licentie
- Processor
noem het maar op ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel dat die een beetje stil is.. hoef geen vlieghaven in mijn huis te hebben. Ojah.. een leuke kast lijkt me ook wel tof.. moet wel beetje showen wat er binnen in zit
Ga je overklokken?
Dat is niet wat op mijn planning staat maar het kan gaan gebeuren in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om een echte beest game computer in elkaar te zetten van 1000 tot 1200 euro. Ik neem wel mijn eigen HDD mee maar hier heb ik niet genoeg aan qua geheugen.
Alvast echt bedankt dat jullie willen helpen