Ik heb een pc in elkaar gezet met de volgende onderdelen:
Asus Sabertooth 990FX r2.0
AMD FX 8350
Noctua NH-D14
Crucial Ballistix Sport 16GB DDR3-1600 CL9 kit
MSI Geforce GTX 960 Gaming 4Gb
Sharkoon WPM700 Bronze, voeding
Wanneer ik hem aan druk, gaan alle fans draaien en het logo van de videokaart licht ook op. Eigenlijk lijkt de hele pc het te doen, behalve dan dat ik dus geen beeld krijg.
De videokaart heeft zijn extra 8 pin-s stroom blokje er in van de PSU. Ik ben ook dat kleinere blokje op het moederbord vanaf de PSU niet vergeten. Er zit ook geen vga/hdmi op het mobo zelf, dus ik kan ook niet zonder videokaart testen.
Dingen die ik al heb geprobeerd:
- Alle kabels en aansluitingen nog 4x controleren
- Alle dingen als de front-usb van de computer loskoppellen
- Videokaart in een ander pci-e slot.
- Andere videokaart (GTX 750-ti, ook nieuw uit doos)
- Andere monitors
- SSD losgekoppeld
Ik moet ook het aan-/uit- knopje 10 seconden ingedrukt houden om hem weer uit te zetten, ik weet niet of dat wat zegt.
Moet ik eerst een bios update uitvoeren voordat hij mijn CPU pakt? Zoiets zie ik nog wel eens voorbij komen op het internet. En zo ja, hoe? Is er iets wat ik over het hoofd zie of is er dan misschien toch een onderdeel kapot?
Ik stel elke reactie op prijs, want ik snap er echt helemaal niks meer van
.
Alvast bedankt :D!
Asus Sabertooth 990FX r2.0
AMD FX 8350
Noctua NH-D14
Crucial Ballistix Sport 16GB DDR3-1600 CL9 kit
MSI Geforce GTX 960 Gaming 4Gb
Sharkoon WPM700 Bronze, voeding
Wanneer ik hem aan druk, gaan alle fans draaien en het logo van de videokaart licht ook op. Eigenlijk lijkt de hele pc het te doen, behalve dan dat ik dus geen beeld krijg.
De videokaart heeft zijn extra 8 pin-s stroom blokje er in van de PSU. Ik ben ook dat kleinere blokje op het moederbord vanaf de PSU niet vergeten. Er zit ook geen vga/hdmi op het mobo zelf, dus ik kan ook niet zonder videokaart testen.
Dingen die ik al heb geprobeerd:
- Alle kabels en aansluitingen nog 4x controleren
- Alle dingen als de front-usb van de computer loskoppellen
- Videokaart in een ander pci-e slot.
- Andere videokaart (GTX 750-ti, ook nieuw uit doos)
- Andere monitors
- SSD losgekoppeld
Ik moet ook het aan-/uit- knopje 10 seconden ingedrukt houden om hem weer uit te zetten, ik weet niet of dat wat zegt.
Moet ik eerst een bios update uitvoeren voordat hij mijn CPU pakt? Zoiets zie ik nog wel eens voorbij komen op het internet. En zo ja, hoe? Is er iets wat ik over het hoofd zie of is er dan misschien toch een onderdeel kapot?
Ik stel elke reactie op prijs, want ik snap er echt helemaal niks meer van
Alvast bedankt :D!