Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 724662

Topicstarter
Hallo beste mensen, ik heb een vraagje, ik heb een Samsung ue46d6530wsxxn.nu geeft mijn tv zelf, en de cinema set die ik erbij heb gekocht het 3d beeld niet goed weer..dwz vooral bij donkere beelden krijg ik dubbel beeld in 3d,en ook hoe meer 3d het wordt, hoe dubbeler de beelden worden.nu wil ik een mediaspeler aanschaffen, zou dit het probleem verhelpen? D media markt zegt doodleuk dat alles goed is met m'n processor en toch heb ik bagger 3d
Wie kan mij helpen!! Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Welkom op Tweakers.net. Helaas is je probleemomschrijving niet compleet genoeg.

Geef je volledige opstelling door en hoe je het e.e.a. hebt aangesloten. Geef ook even aan wat je probeert af te spelen. Het is anders onbegonnen werk om je probleem goed aan te pakken en een mogelijke oplossing te vinden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 724662

Topicstarter
Hallo, bedankt voor de reactie! Nou goed, ik heb dus een Samsung ue46d6530wsxxn.nu, die is aangesloten op mijn LG 3d speler.verder niets aparts, gewoon een redelijke speler kan het type nummer niet vinden zo snel.alles us gewoon via hdmi aangesloten plus infrarood.ik probeer via een externe harde schijf 3d films af te spelen, heb dit ook bij iemand anders gedaan, dit ging perfect!
Maar mijn tv speelt m niet goed af via de usb harde schijf.ik heb daarna de LG cinema set gekocht in de hoop dat die mediaspeler het wel aankon.maar jammer genoeg niet.. Degene bij wie ik hem had geprobeerd had ook een mediaspeler, maar ook een duurdere televisie!maar volgens media markt is mijn tv goed, ook volgende ns Samsung zelf..Heb m twee keer op laten sturen ivm het dubbele 3d beeld..het ligt niet aan de brillen ofzo, ik heb de bril ook aan etc..is dit mss voldoende informatie? Ik zou niet weten wat ik verder moest vertellen.. Ik dank u!mvg peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[opgelost]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 20-01-2016 11:30 . Reden: geen reactie meer gezien ]

Testing, one, two ...